محدودیت تردد شامل حال مسافران فرودگاه امام نمی‌شود

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: مسافران برای رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) می توانند از عوارضی تهران خارج شوند و اعمال جریمه‌ای برای آن‌ها انجام نخواهد شد و محدودیت تردد شامل مسافران نمی‌شود.

محدودیت تردد فرودگاه امام

تعطیلی ۶ روزه‌ تهران در حال اجراست و در این میان تردد‌های بین شهری خصوصا در شهر‌ها قرمز و نارنجی ممنوع است و مأموران پلیس راهور مأموریت دارند که با خروج و ورود خودرو‌های بومی از شهر‌ها جلوگیری کنند، همچنین اعلام شده است تمامی مجوز‌های تردد بین شهری که برای مدت تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز صادر شده است، تا اطلاع ثانوی معلق است و رانندگان حتی با داشتن مجوز تردد هم نمی‌توانند به شهر‌های تهران و البرز وارد شود و یا خارج شوند.

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی تهران اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه افرادی که مسافر هستند و بلیت دارند می‌توانند برای رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) از عوارضی تهران خارج شوند و اعمال جریمه‌ای برای آن‌ها انجام نخواهد شد، افزود: همچنین بعد از فرودگاه امام خمینی (ره) در ایستگاه نعلبندان مجدد ایستگاه‌های بازرسی پلیس راهور وجود دارد و مأموران از خروج خودرو‌ها از تهران جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: تردد در حد فاصله‌ی تهران با شهر‌ها و شهرک‌ها مجاور تهران محدویتی ندارد و رانندگان در این ۶ روز تعطیلی برای تردد به این مناطق جریمه نخواهند شد حتی اگر مقصد مورد نظر بعد از عوارضی تهران باشد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *