پیگیری قبض پرداخت شده

پیگیری قبض پرداخت شده به چه صورت است؟ حتما برای شما هم اتفاق افتاده که علی رغم پرداخت قبضی، حساب شما پاک نشده باشد. در بسیاری از قبوض مانند قبض برق، گاز و… پس از پرداخت قبض بدهی شما صفر نمی‌شود. در واقع وقتی بدهی خود را پرداخت می‌کنید، با تاخیر در سیستم ثبت می‌شود و در بسیاری از موارد، علی رغم اینکه بدهی خود را پرداخت کرده‌اید، همچنان بدهکار شناخته می‌شوید.

برای پرداخت قبوض می‌توانید راهنمای پرداخت قبض را بخوانید.

چه راه‌هایی برای پیگیری قبض پرداخت شده وجود دارد؟

پیگیری قبض پرداخت شده

به راحتی می‌توانید در اینجا قبض خود را پرداخت کنید.

اگر از هر اپلیکیشنی اقدام به پرداخت قبض خود کرده‌اید، می‌توانید از همانجا قبض خود را پیگیری کنید. همچنین از هر درگاهی قبض خود را پرداخت کرده باشید به روش‌های زیر می‌توانید قبض پرداخت شده خود را پیگیری کنید.

پیگیری قبض پرداخت شده آب

پیگیری قبض پرداخت شده

برای پیگیری قبض پرداخت شده آب باید به وب سایت اداره آب استان خود مراجعه کنید. سپس با وارد کردن شناسه قبض نسبت به پیگیری قبض پرداخت شده آب خود پیگیری کنید. در زیر لینک پیگیری قبض پرداخت شده اداره آب چند استان آورده شده است:

پیگیری قبض پرداخت شده آب استان تهران

پیگیری قبض پرداخت شده آب شیراز

پیگیری قبض پرداخت شده آب استان خراسان رضوی

پیگیری قبض پرداخت شده برق

پیگیری قبض پرداخت شده
پیگیری قبض پرداخت شده

برای پیگیری قبض پرداخت شده برق باید به وب سایت اداره برق استان خود مراجعه کنید. سپس با وارد کردن شناسه قبض نسبت به پیگیری قبض پرداخت شده برق خود پیگیری کنید. در زیر لینک پیگیری قبض پرداخت شده اداره برق چند استان آورده شده است:

پیگیری قبض پرداخت شده برق استان تهران

پیگیری قبض پرداخت شده برق استان اصفهان

پیگیری قبض پرداخت شده برق استان فارس

پیگیری قبض پرداخت شده شهرستان مشهد

پیگیری قبض پرداخت شده گاز

پیگیری قبض پرداخت شده
پیگیری قبض پرداخت شده

برای پیگیری قبض گاز با مراجعه به سایت شرکت گاز می‌توانید قبض پرداخت شده گاز خود را پیگیری کنید.

پیگیری قبض پرداخت شده تلفن ثابت

پیگیری قبض پرداخت شده

برای پیگیری قبض پرداخت شده باید به پرتال مخابرات ایران مراجعه کنید.

اگر از سامانه ۱۸۱۸ اقدام به پرداخت قبض تلفن ثابت کرده باشید، نیازی به پیگیری نخواهید داشت. قبض شما نهایتا تا ۲ ساعت بعد از پرداخت به صورت آنلاین تسویه شده و تلفن شما وصل می‌شود. اما اگر تلفن‌تان تا دو روز وصل نشد، به مخابرات مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید یادداشت روش‌های استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت را بخوانید.

پیگیری قبض پرداخت شده موبایل

برای پیگیری قبض اپراتورهای مختلف می‌توانید به سایت هرکدام از اپراتورها مراجعه و قبض پرداخت شده موبایل خود را پیگیری کنید.

پیگیری قبض همراه اول

برای پیگیری قبض همراه اول با مراجعه به سایت همراه اول، می‌توانید در قسمت مشاهده و پرداخت صورتحساب قبض میان دوره و پایان دوره خود را مشاهده، پیگیری و دریافت کنید.

پیگیری قبض ایرانسل

 برای پیگیری قبض ایرانسل با مراجعه به سایت ایرانسل، می‌توانید در قسمت پرداخت آنلاین قبض سیم کارت دائمی می‌توانید قبض میان دوره و پایان دوره خود را مشاهده، پیگیری و دریافت کنید.

پیگیری قبض پرداخت شده خلافی خودرو

برای پیگیری قبض پرداخت شده خلافی خودرو می‌توانید یادداشت پرداخت خلافی خودرو را بخوانید.

با هر روشی که خلافی خودرو خود را پرداخت ‌کنید ۷۲ ساعت بعد این پرداخت در حساب راهور ثبت می‌شود و پس از آپدیت بعدی می‌توانید قبض پرداختی را ببینید. اگر می‌خواهید از پرداخت جریمه خود اطمینان حاصل کنید باید حضوری به پلیس +۱۰ مراجعه کنید و وضعیت پرداخت خلافی خود را بررسی کنید.

پیگیری پرداخت تکراری قبوض و جرائم رانندگی

برای قبوض خدماتی اگر شما به هر دلیلی دوبار قبض خود را پرداخت کنید، این هزینه روی قبض آینده شما اعمال خواهد شد.

پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی چون به‌طور دستی است، امکان بروز خطا وجود دارد. در صورت پرداخت تکراری یک جریمه رانندگی باید با مراجعه به واحدهای اجرائیات پلیس راهور در سراسر کشور برای استرداد پرداخت اشتباه اقدام کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *