گوشی ویرا V5 را از ایرانسل بخرید، سیم‌کارت و اینترنت هدیه بگیرید!

اپراتور ایرانسل پیشنهاد جذابی را در برابر خریداران گوشی ویرا V5 قرار داده است. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به این پیشنهاد ایرانسل می‌پردازیم و گوشی ویرا V5 را نیز معرفی می‌کنیم. با ما همراه شوید.

مقدمه

ایرانسل در وب‌سایت رسمی خود صفحه‌ای برای فروش گوشی دو سیم‌کارته ویرا V5 ایجاد کرده است. ایرانسل قیمت این گوشی را ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان اعلام کرده که به همراه آن یک سیم‌کارت دائمی ایرانسل و ۵۹ گیگابایت اینترنت رایگان به خریداران اهدا خواهد شد.

ویژگی‌های گوشی ویرا V5

گوشی ویرا V5 مجهز به سیستم‌عامل اندروید است. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی و نمایشگر تمام صفحه با رزولوشن ۶۰۰*۱۲۸۰ پیکسلی است که لذت تماشای ویدیو و بازی آنلاین را برای شما دوچندان می‌کند. عملکرد فوق‌سریع و واسط کاربری هوشمند این گوشی کارایی بسیار بالا و تجربه کاربری عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این گوشی مجهز به پردازنده MT6761 و رم ۳ گیگابایتی است و به‌واسطه آن‌ها از قدرت کافی برای انجام هم‌زمان چند عملیات با سرعت بالا برخوردار است.

حافظه داخلی آن با حجم ۳۲ گیگابایت به شما اجازه خواهد داد تا ۶۵۵۳ عکس و ۲۷۳۰ آهنگ را در آن ذخیره کنید و حافظه جانبی ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز قادر است تعداد قابل‌توجهی از تصاویر، فایل‌ها، ویدئوها و موزیک‌های موردعلاقه شما را در خود جای دهد. با در اختیار داشتن تنها یک تلفن همراه، می‌توانید لذت بهره‌مندی از شبکه‌های سریع داخلی و یا استفاده از هر دو سیم‌کارت را تجربه کنید چراکه این محصول از قابلیت اتصال هم‌زمان به دو شبکه برخوردار است. همچنین به دلیل مجهز بودن این محصول به سه جایگاه مخصوص، این امکان برای شما فراهم شده است که به‌صورت هم‌زمان از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه TF نیز استفاده کنید.

گوشی ویرا V5

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین فرعی با فلش و قابلیت بوکه، امکان ثبت بهترین تصاویر را برای شما فراهم آورده است. همچنین، الگوریتم Arcsoft عکس‌برداری را هوشمندتر کرده است و با استفاده از افکت هوش مصنوعی می‌توانید مناظر زیبا را بسیار دقیق و واضح به تصویر بکشید. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه با ویژگی Beauty Mode به شما کمک می‌کند تا لحظات شادی خود را در قالب عکس‌هایی با جزئیات و دقت بالا ثبت کنید.

ویژگی فوق‌العاده تشخیص چهره در گوشی ویرا V5 به شما کمک خواهد کرد تا بدون نیاز به هیچ اقدام دیگری به گوشی خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن، اسکنر اثر انگشت که در پشت آن تعبیه شده است نیز شما را از به خاطر سپردن رمزهای عبور و الگو‌های پیچیده بی‌نیاز می‌سازد. با استفاده از این روش می‌توانید صرفاً با قراردادن انگشت بر روی اسکنر، قفل گوشی را باز کنید و به کار اصلی خود بپردازید. باتری پرقدرت ۳۵۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه به شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی از گوشی خود استفاده کنید و نیازی به شارژ پی‌درپی نداشته باشید.

مزایای خرید گوشی ویرا V5 از ایرانسل

با خرید این پکیج و فعال‌سازی سیم‌کارت دائمی ایرانسل از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ۳۰ روزه
  • شش ماه مکالمه نیم‌بها با تمام خط‌های داخلی کشور (با تعرفه دقیقه‌ای ۳۰ تومان)
  • ۴ گیگابایت اینترنت رایگان ۷ روزه (در هرماه تا ۶ ماه)
  • ۵ گیگابایت اینترنت رایگان (هرماه ۱ گیگابایت، از ماه دوم فعال‌سازی)
  • ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان یک‌ماهه



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *