تماس صوتی مستقیم با وزیر ارتباطات؛ ارتباط مردم و دولت

تماس مستقیم دولت با مردم و وجود راهی که مردم بتوانند انتقادهای خود را به دولت بیان کنند ضروری است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم، عیسی زارع‌پور، برای ایجاد این ارتباط، تماس صوتی مستقیم را در نظر گرفته است.

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم
عیسی زارع‌پور

وزیر ارتباطات پیشین علاوه بر راه‌های ارتباطی رسمی، در شبکه‌های اجتماعی نیز با مردم ارتباط دوستانه و مستقیمی داشت. یکی از انتقادات وارده به دولت سیزدهم، به ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عدم حضور وی در شبکه‌های اجتماعی و نداشتن ارتباط مستقیم با مردم است؛ نکته‌ای که نمایندگان مجلس نیز در جلسه رای اعتماد به وزاری پیشنهادی به آن اشاره کردند. به نظر عیسی زارع‌پور برای این مسئله راه حل جدیدی در نظر گرفته است.

طبق اطلاعیه سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برقرای ارتباط با وزیر جدید ارتباطات می‌توانید پس از ثبت درخواست خود، با وی تماس صوتی برقرار کنید.

تماس با وزیر ارتباطات چگونه برقرار می‌شود؟

برای برقراری ارتباط با عیسی زارع‌پور، شما باید فرم تعبیه شده در سایت وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات را تکمیل کرده و منتظر نوبت خود برای ارتباط با وزیر ارتباطات باشید.

در فرم ثبت نام شرکت در گروه گفتگوی مستقیم صوتی با وزیر بایستی اطلاعات هویتی و ارتباطی‌تان مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، پست الکترونیکی و حوزه فعالیت‌ خود را وارد کنید.

نحوه ثبت نام

فرم ثبت نام تماس با وزیر ارتباطات
فرم ثبت نام شرکت در گفت‌وگوی صوتی با وزیر جدید ارتباطات
  • پس از تکمیل و تأیید این فرم پیامی مبنی بر «فرم شما با موفقیت ارسال شد. از همکاری شما سپاسگزاریم.» نمایش داده شده و کد پیگیری در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • حالا باید منتظر بمانید تا نوبت شما فرابرسد.

زمان و نحوه تماس

نام پلتفرم صوتی و زمان گفتگو هنوز مشخص نشده و متعاقبا اعلام خواهد شد، اما گفته شده که پلتفرمی که تماس در بستر آن صورت خواهد گرفت، یکی از پلتفرم‌های داخلی خواهد بود.

تماس صوتی مستقیم با وزیر ارتباطات؛ ارتباط مردم و دولت 1

راه‌های ارتباطی دیگر

برای برقرای ارتباط و اعلام نظرات و پیشنهادات، راه‌های ارتباطی دیگری همچون امکان ارسال پیامک از طریق شماره موبایل ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ نیز وجود دارد.

وزیر ارتباطات در یک گفت‌وگوی تلوزیونی گفته بود:« تمامی سعی‌ام را می‌کنم که پیام‌ها را ببینم و آن‌ها را پیگیری کنم. اما توصیه‌ام این است که در صورتی که کاربران مشکلی در دسترسی به اینترنت و خدمات ارتباطی و شکایت نسبت به اپراتورها داشتند به سامانه ۱۹۵ مراجعه کنند. همکاران ما به صورت شبانه روزی تا رسیدن به نتیجه قطعی، پاسخگوی مشکلات خواهند بود.»

اگر نمی‌دانید چگونه شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنید، این مقاله را بخوانید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *