اینترنت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت چیست؟

اینترنت بی‌سیم TD-LTE آخرین تکنولوژی ارائه اینترنت پرسرعت در کشور مبتنی بر نسل ۴.۵ ثابت است که با سرعت تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه، مناسب‌ترین اینترنت برای بازی آنلاین، دانلود زیاد، تماشای آنلاین ویدیو، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایر استفاده‌های حرفه‌ای از اینترنت است.

خدمات اینترنت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت، جدیدترین فناوری ارائه اینترنت پرسرعت در کشور مبنی بر فناوری نسل ۴.۵ ثابت است که با سرعت بسیار بالا (تا ۴۰ Mbps) مناسب‌ترین راه را برای دسترسی به شبکه اینترنت برای تمامی کاربران خانگی و سازمانی فراهم می‌سازد. سرعت و پایداری بالای خدمات اینترنت TD-LTE باعث شده این فناوری بهترین راهکار برای مشاهده فیلم آنلاین با کیفیت HD، دانلود فایل، بازی آنلاین، باز کردن سریع و آسان صفحات اینترنت، کاربری شبکه اجتماعی و … باشد.

اینترنت ثابت TD-LTE

اگر جزو کاربران حرفه‌ای اینترنت هستید و در کنار سرعت بالا نیاز به یک اینترنت بدون تأخیر دارید، اینترنت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت بهترین گزینه برای شما است. این فناوری اینترنت بی‌سیم ثابت با افزایش چند برابری ظرفیت پهنای باند، سرعت تا ۱۰ برابر بیشتر را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای تماشای آنلاین فیلم و سریال، دانلود و آپلود فایل‌های حجیم، استریم آنلاین بازی‌ها، وب‌گردی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی بسیار مناسب است. TD-LTE اینترنت نسل ۴.۵ ثابت است و برخلاف اینترنت ADSL، بدون نیاز به خط تلفن تنها با استفاده از مودم و سیم‌کارت، اینترنت پرسرعت ثابت را در اختیار شما قرار می‌دهد. سرعت بالا و پایداری چشمگیر TD-LTE مبین‌نت، این فناوری را بهترین انتخاب کاربران حرفه‌ای اینترنت در ایران کرده است.

اینترنت بی‌سیم TD-LTE

تفاوت اینترنت TD-LTE با Wimax چیست؟

اینترنت بی‌سیم TD-LTE جدیدترین نسل ارائه اینترنت ثابت است که در مقایسه با اینترنت وایمکس از سرعتی تا بیش از 10 برابر سرعت در ارسال (Upload) و دریافت (Download) برخوردار است. این سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت و هم‌چنین Ping بسیار پایین اینترنت TD-LTE منجر به کیفیت فوق‌العاده VIOP، ویدئو کنفرانس، مشاهده آنلاین فیلم‌های Full HD و … می‌شود.

مزایای اینترنت TD-LTE نسبت به ADSL چیست؟

  • تا ۱۰ برابر سرعت بیشتر آپلود
  • تا ۱۰ برابر سرعت بیشتر دانلود
  • بدون مشکلات نویز و قطعی در خطوط تلفن
  • بدون مشکلات محدودیت ظرفیت‌های مخابراتی و نبود پورت
  • بدون نیاز به خط تلفن ثابت برای برقراری خدمات اینترنت
  • نصب و راه‌اندازی سریع و آسان در کمتر از ۷۲ ساعت

مزایای اینترنت TD-LTE نسبت به اینترنت موبایل چیست؟

  • امکان استفاده چندین نفر به‌طور هم‌زمان
  • مصرف کمتر باطری گوشی همراه
  • امکان اتصال به‌صورت Wi-Fi به موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و …
  • سرعت و پایداری بالای TD-LTE در آپلود و دانلود

برای استفاده از اینترنت بی‌سیم TD-LTE نیاز به تهیه سیم‌کارت مخصوص آن است. به همین علت برای استفاده از آن تهیه مودم‌های مخصوص اینترنت بی‌سیم TD-LTE از شرکت ارتباطات مبین نت ضروری است.

TD-LTE به‌عنوان اینترنت ثابت و جایگزین وایمکس، حداکثر سرعت واقعی قابل استفاده برای کابران اینترنت بی‌سیم را از ۴ مگابیت بر ثانیه به ۴۰ مگ و بیشتر نیز رسانده است. بهینه‌سازی شبکه نیز نسبت به وایمکس ظرفیت‌های هر آنتن رادیویی را برای اتصال کاربران چندین برابر کرده و می‌تواند از ایجاد تراکم در زمان اتصال کاربران و در نتیجه افت سرعت و کیفیت اینترنت جلوگیری کند. با راه‌اندازی و بهینه‌سازی TD-LTE روند ارتقای سرویس اینترنت مشترکین اپراتورها نیز به سرعت آغاز شد و شرکت‌های ارائه‌دهنده برای اختصاص منابع فرکانس خود به کاربران TD-LTE، مجاب به تخلیه‌ی فضای فرکانسی مختص وایمکس و در ادامه خاموشی شبکه‌ی خود شدند. روندی که تاکنون نیز ادامه پیدا کرده و بعضاً کاربرانی که تجربه‌ی خوبی از وایمکس داشته‌اند، نسبت به جایگزینی فناوری تا حدودی مقاومت کرده‌اند. 

اینترنت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت چیست؟ 1

مزایای اینترنت TD-LTE مبین نت نسبت به سایر شرکت‌ها چیست؟

کارشناسان مبین نت قبل از تحویل سرویس به مشتری به منزل وی مراجعه می‌نمایند و تنها در صورتی سرویس را مشتری تحویل می‌دهند که وضعیت سیگنال و آنتن دهی آنجا مناسب باشد. همچنین، مبین نت تنها شرکتی است که 5 سال ضمانت بازگشت وجه مودم دارد و چنانچه به هر علتی از سرویس خود ناراضی بودید یا تمایل به تعویض آن داشتید، می‌توانید وجه مودم خود را به‌صورت کامل دریافت نمایید.

نحوه دریافت خدمات اینترنت بی‌سیم TD-LTE مبین نت چگونه است؟

شما می‌توانید از کانال‌های زیر اقدام به تهیه سرویس اینترنت پرسرعت نمایید:

۱. تکمیل فرم درخواست اشتراک با مراجعه به آدرس

http://mobinnet.ir/LTEPlans

۲. تماس با شماره ۱۵۷۵

۳. تماس با عاملیت‌های مبین نت در سراسر ایران. برای اطلاع از عاملیت فروش مبین نت در شهر شما به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://mobinnet.ir/dealers




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *