اینترنت و مکالمه رایگان روی سیم‌کارت اعتباری اهدایی به مبلغان خوزستان

به گفته معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، سیم‌کارت‌های اعتباری با اینترنت و مکالمه رایگان در اختیار مبلغان استان قرار خواهد گرفت.

اینترنت و مکالمه رایگان

حجت الاسلام و المسلمین احسان فردآقایی گفت: در سال‌های اخیر مبلغان و همسران ایشان به عنوان همیاران تبلیغات اسلامی در مناطق دورافتاده حاضر می‌شوند و در زمینه‌های دینی و مذهبی فعالیت می‌کنند.

با توجه به ضرورت ادامه آموزش‌ها به ساکنان این مناطق وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از ایجاد تجمعات و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تصمیم بر برگزاری دوره‌های آموزشی در فضای مجازی و با استفاده از بسته‌های آموزشی در سامانه مبشران اتخاذ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین فردآقایی اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت تبلیغی در فضای مجازی و خرید بسته‌های اینترنتی هزینه بالایی به مبلغان تحمیل می‌کند، با یکی از شرکت‌های خدمات ارتباطی استان مذاکراتی انجام شد و مقرر گردید ۱۲ گیگ اینترنت و یک هزار دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان به سیم‌کارت‌هایی که به مبلغان اهدا می‌شود، تعلق گیرد.

این مقام مسئول در خصوص پوشش آنتن‌دهی سیم‌کارت‌های اعتباری در مناطق روستایی ادامه داد: در مکان‌هایی که دکل مخابراتی این شرکت ارتباطی وجود ندارد، می‌توان از دکل‌های همراه اول برای پوشش آنتن‌دهی استفاده کرد، همچنین با این اقدام در هیچ منطقه‌ای از استان مشکل ارتباطی برای مبلغان وجود نخواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: افرادی که تاکنون نام آن‌ها در فرم تکمیل اطلاعات ثبت نشده است و سیم‌کارت اولی به شمار می‌روند، می‌توانند از یک سیم کارت اعتباری به همراه ۶ گیگ اینترنت و ۶ ماه مکالمه رایگان درون شبکه معادل هر ماه ۱۰ هزار دقیقه بهره‌مند شوند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *