تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی شهرهای قرمز

سردار هادیانفر: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی در ۱۱ مرکز استان و شهرهای قرمز تعطیل گردید.

تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی

سردار “سیدکمال هادیانفر” رئیس پلیس راهور ناجا گفت: باتوجه به تغییر وضعیت شرایط کرونایی از نارنجی به قرمز ، تعداد ۱۱ مرکز شماره‌گذاری در استان‌های تهران ، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، اراک، لرستان، بوشهر و آذربایجان غربی تعطیل گردید.

وی افزود: با تعطیلی مراکز شماره‌گذاری در این استان‌ها ، آن دسته از هموطنانی که دارای وکالتنامه برای انتقال و تعویض پلاک می‌باشند، به تعداد روزهای تعطیلی مراکز شماره‌گذاری به اعتبار وکالتنامه‌هایشان افزوده خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص سیستم نوبت‌دهی تعویض پلاک اظهار داشت: تمام نوبت‌های اخذ شده توسط مراجعین در روزهای تعطیلی مراکز، باطل گردیده و با تغییر وضعیت از قرمز به نارنجی مجددا مراجعین می‌بایست به سیستم نوبت‌دهی مراجعه و نوبت جدید اخذ نمایند.

وی همچنین درخصوص اخذ آزمون آئین‌نامه اظهار داشت: تا زمانی که شهرها در وضعیت قرمز باشند، برگزاری هرگونه آزمون تئوری تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. اما در تهران طرحی به صورت پایلوت درحال اجرا است که هنرجویان می‌توانند با هماهنگی آموزشگاه مربوطه در کلاس‌های آنلاین شرکت نمایند و در خصوص آموزش‌های عملی رانندگی، چنانچه مربی، ممتحن و هنرآموز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند و خودرو دارای شیلد بوده و از ماسک و دستکش استفاده گردد منعی وجود ندارد.

با این وجود آن دسته از هنرآموزانی که اعتبار کاردکس آن‌ها در ایام قرمز کرونایی منقضی می‌گردد ، نگران این وضعیت نبوده و ان‌شاالله با تبدیل وضعیت قرمز به نارنجی، مدت اعتبار کاردکس‌های آن‌ها نیز برابر با ایام تعطیل قرمز، تمدید و آزمون مربوطه از آن‌ها به عمل خواهد آمد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *