تلفن ثابت مشترکینی که یک سال قبض خود را نپردازند جمع‌آوری می‌شود!

مدیرکل مخابرات منطقه البرز گفت: اگر بدهی مشترکی بیشتر از ۲۰ هزار تومان باشد، تلفن ثابت آن‌ها در ماه اول خط یک‌طرفه و بعد از آن دوطرفه قطع می‌شود.

عبدالله بیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به گلایه به حق مشترکین از قطعی گاه و بیگاه تلفن به‌واسطه سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون سرقت کابل و تجهیزات برق در استان حدود شش میلیارد تومان به مخابرات خسارت وارد کرده است. وی ادامه داد: در شرایط فعلی و با توجه به اعتبارات موجود، جایگزینی تجهیزات سرقت شده کار ساده‌ای نیست. وی توضیح داد: چندی پیش کابل تلفن بخشی از فردیس به سرقت رفت که این سرقت منجر به قطعی تلفن بیش از ۲۰۰۰ مشترک شده است.

قطعی تلفن ثابت در صورت بدهی

این مسئول اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود، این امکان وجود ندارد در هر خیابان و کوچه مأمور بگذاریم و امیدواریم شرایط اقتصادی به سمت و سویی برود که کمتر شاهد وقوع چنین اتفاقاتی باشیم.

تلفن ثابت

بیان در ادامه در پاسخ به اینکه در صورت عدم پرداخت قبض تلفن، تلفن ثابت در چه بازه‌ای جمع‌آوری می‌شود، گفت: اگر مشترکی تا یک سال هزینه قبض تلفن خود را پرداخت نکند، خط او جمع‌آوری و به متقاضی دیگری واگذار می‌شود. مدیرکل مخابرات منطقه البرز گفت: اگر بدهی مشترکی بیشتر از ۲۰ هزار تومان باشد، در ماه اول خط یک‌طرفه و بعد از آن دوطرفه قطع می‌شود.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *