روش‌های خرید غیرحضوری کارت هدیه

در این مطلب به معرفی روش‌ها خرید غیرحضوری کارت هدیه می‌پردازیم.

خرید غیرحضوری کارت هدیه

با شیوع و گسترش ویروس کرونا، بانک‌ها به دلیل شلوغی و ازدحامی که داشتند به یکی از خطرناک‌ترین مراکز برای شیوع این بیماری تبدیل شدند، از این رو بسیاری از مردم ترجیح دادند تا کارهای غیرضروری خود را به صورت غیرحضوری انجام داده و تا حد امکان از حضور در مراکز پرازدحام مانند بانک‌ها خودداری کنند. خرید کارت هدیه یکی از این خدمات بانکی غیرضروری است که افراد کمتری از قابلیت خرید غیرحضوری آن مطلع‌اند و با نزدیک شدن به عید نوروز نیاز به آن نیز بیشتر حس می‌شود. پس در ادامه، با معرفی برخی روش‌های خرید غیرحضوری کارت هدیه با ما همراه باشید.

خرید کارت هدیه از طریق وبسایت بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد یکی از بانک‌هایی است که امکان خرید غیرحضوری کارت هدیه با طرح و متن دلخواهتان را به شما می‌دهد. با سفارش آنلاین کارت هدیه از طریق وبسایت بانک پاسارگاد، طی مدت حداکثر ده روز یک کارت با طرح و متن دلخواه شما از طریق پست برایتان ارسال می‌شود. البته موجودی این کارت صفر بوده و پس از دریافت کارت می‌توانید طی یک مرحله کارت به کارت، صرفا از طریق کارتهای صادره از بانک پاسارگاد آن را به میزان مبلغ مورد نظر خود شارژ کنید.

برای خرید کارت از طریق وبسایت بانک پاسارگاد کافیست به وبسایت بانک پاسارگاد مراجعه کرده و به قسمت «خدمات کارت» بروید. سپس گزینه‌ی «سفارش کارت هدیه با طرح دلخواه» را انتخاب کرده و در صفحه‌ای که باز می‌شود شماره تلفن خود را وارد کنید. سپس کد ارسالی از طرف بانک را نیز وارد کرده و بعد از تایید توافق‌نامه وارد بخش طراحی کارت هدیه شوید. در اینجا می‌توانید با کلیک بر روی گزینه‌ی «افزودن کارت هدیه جدید» کارت مورد نظر خود را طراحی کرده و ذخیره کنید. بعد از ذخیره عکس نیز بر روی دکمه‌ی «مرحله بعد» کلیک کرده و با تایید هزینه و وارد کردن اطلاعات، سفارش خود را تکمیل کنید.

خرید کارت هدیه از طریق وبسایت ‌بانک ملت

اگرچه امکان خرید کارت هدیه با طرح سفارشی از طریق بانک ملت امکان‌پذیر نیست، اما طرح‌های آماده و خدمات مناسب این بانک در این زمینه آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آنلاین کارت تبدیل می‌کند.

برای خرید غیرحضوری کارت از طریق بانک ملت، باید بعد از مراجعه به وبسایت این بانک و از طریق منوی «بانکداری الکترونیک» و انتخاب «کارت هدیه ملت» وارد سامانه‌ی بستام شده و در آنجا گزینه‌ی «خدمات کارت هدیه» را انتخاب کنید.

خرید کارت هدیه از طریق وبسایت ‌بانک ملت

در صفحه‌ی باز شده گزینه‌ی «خرید کارت هدیه» را انتخاب کرده و پس از مطالعه و تایید قوانین وارد صفحه سفارش کارت شوید.

در اینجا با وارد کردن اطلاعات خود و کلیک بر روی دکمه ادامه می‌توانید گروه کارت خود را با توجه به مناسبت مورد نظر انتخاب کرده و پس از آن نیز طرح کارت مدد نظر خود را از میان طرح‌های موجود انتخاب کنید.

پس از طی این مراحل و انتخاب نوع پاکت، در قسمت ثبت درخواست، گزینه‌ی دریافت غیرحضوری از طریق پست را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات، انتخاب جمله درخواستی از میان جمله‌های موجود و تعیین مبلغ شارژ کارت، درخواست خود را ثبت کنید. مراحل بعدی را نیز تا تکمیل سفارش ادامه دهید. طبق گفته‌ی بانک ملت، اگر ساکن تهران باشید کارت شما ظرف مدت دو روز کاری به دستتان خواهید رسید.

خرید کارت هدیه از طریق وبسایت می‌کارت بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین وبسایت می‌کارت را مختص خرید آنلاین کارت هدیه طراحی کرده و در این وبسایت علاوه بر طرح‌ها و متن‌های متنوع از پیش آماده شده می‌توانید کارت سفارشی با طرح و متن دلخواه خود را نیز سفارش دهید.

برای خرید کارت از طریق وبسایت می‌کارت، باید ابتدا وارد این سایت شوید و پس از وارد کردن اطلاعات و تکمیل ثبت‌نام می‌توانید اقدام به طراحی یا انتخاب کارت خود از میان صدها طرح موجود در سایت کنید. سپس با وارد کردن اطلاعات مربوط به تعداد، متن و مبلغ، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. در نهایت نیز می‌توانید پاکت بسته‌بندی را از میان طرح‌های موجود انتخاب کرده و سپس با تعیین نوع ارسال و مشخصات نهایی، وارد مرحله‌ی پرداخت و تکمیل سفارش شوید.

خرید کارت هدیه از طریق اپلیکیشن‌ها‌

علاوه بر روش‌های اشاره شده در بالا می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های موبایلت بانک سامان و می‌کارت بانک اقتصاد نوین نیز به صورت آنلاین کارت هدیه مورد نظر خود را سفارش داده و در هر کجای کشور که باشید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *