خودروهای بدون مدارک قانونی راهی پارکینگ می‌شوند

خودروهای بدون مدارک قانونی راهی پارکینگ می‌شوند. رئیس پلیس راهور بیان کرد: خودرو رانندگانی که مدارک هویتی و مالکیتی را به همراه نداشته باشند، علاوه بر جریمه، توقیف و راهی پارکینگ می‌شود.

جریمه خودروهای بدون مدارک قانونی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز همدان، رئیس پلیس راهور همدان گفت: این اقدام با هدف پیشگیری از رانندگی افراد بدون گواهینامه انجام می‌شود زیرا که رانندگی این افراد و بروز تصادف احتمالی (جرحی و خسارتی) تبعاتی را برای آن‌ها به همراه دارد.

استعلام خودرو توقیفی و مراحل ترخیص از پارکینگ خلافی راهور | پرداخت قبضینو

سرهنگ جمالی افزود: بر همین اساس همراه داشتن تمامی مدارک مربوطه (گواهینامه، کارت خودرو، بیمه‌نامه) هنگام رانندگی در معابر درون و برون‌شهری الزامی است و پلیس راهور با افراد بدون مدارک در هنگام رانندگی برخورد قانونی می‌کند.

دلایل توقیف خودرو و مراحل آزادسازی: آدرس پارکینگ‌های راهور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تأکید کرد: گواهینامه فرد و مدارک هویتی خودرو همواره باید همراه راننده باشد تا در صورت ضرورت و برای کنترل و استعلام به پلیس ارائه شود.

سرهنگ جمالی گفت: عدم ارائه مدارک هویتی و مالکیتی هنگام رانندگی می‌تواند منجر به تشکیل پرونده قضایی به‌ویژه هنگام بروز سانحه شود و پلیس با این قبیل موارد بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

به گفته وی، نداشتن مدارک در زمان وقوع سانحه منجر به بروز مشکلاتی برای طرفین به‌ویژه در خصوص دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه می‌شود لذا یکی از موارد مهم برای پلیس راهور بررسی مدارک راننده به‌ویژه گواهینامه رانندگی است که همواره باید همراه فرد راننده باشد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *