راهنمای خرید بسته اینترنت همراه

امروزه اینترنت به بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است دسترسی مداوم به اینترنت به دلیل شرایط کاری یا برقراری ارتباط و کسب و انتقال اطلاعات برای بسیاری از افراد نیازی مبرم است. خرید بسته‌ اینترنت همراه این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که در هر شرایط زمانی و مکانی بر روی گوشی هوشمند خود اینترنت داشته باشید.

خرید بسته اینترنت همراه

سایت خرید شارژ امکان خرید بسته‌های اینترنتی متنوع برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل را برای شما فراهم می‌‌آورد. فقط با چند گام ساده در زمانی کوتاه می‌توانید بسته اینترنت همراه مورد نظر با حجم و بازه زمانی دلخواه را برای خود یا دیگران خریداری کنید. برای خرید پس از مراجعه به وب‌سایت خرید شارژ مراحل زیر را  دنبال کنید:

مراحل خرید بسته اینترنت همراه

برای خرید بسته اینترنت همراه پس از مراجعه به وبسایت خرید شارژ به آدرس kharidcharge.com مراحل زیر را انجام دهید:

۱- ابتدا به  بخش بسته‌های اینترنت همراه بروید و اپراتور خود را انتخاب کنید. برای این‌کار از منوی بالای سایت استفاده کنید.

۲- شماره موبایل خود یا فرد دیگری را که قصد خرید بسته برای او را دارید، وارد کنید و از درستی آن اطمینان حاصل کنید.
شماره موبایل را با صفر اول و بدون کد ۰۰۹۸ وارد کنید.
چنانچه شماره موبایل وارد شده مربوط به اپراتور انتخابی نباشد، با زدن دکمه پرداخت، پیغام خطایی در این خصوص به شما نمایش داده خواهد شد.
اگر شماره موبایل شما تعداد ارقامش کم یا زیاد باشد، با زدن دکمه پرداخت، کادر مربوط به شماره موبایل قرمز می‌شود.

۳- با توجه به نوع اپراتور شما می‌توانید بسته‌های مربوط به سیم‌کارت ‌های اعتباری، دائم، دیتا یا سیم‌کارت مختص مودم‌های اینترنت ثابت TD  LTE را انتخاب کنید.

۴- مدت زمان بسته (ساعتی، روزانه، هفتگی،  ماهانه، سالانه یا شگفت‌انگیز) را انتخاب کنید. برای سهولت شما هر دسته‌بندی شامل زیر مجموعه نیز می‌باشد. برای مثلا در دسته‌بندی ماهانه شما می‌توانید بسته‌های ۱ ماهه، ۳ ماهه و … را انتخاب و مشاهده کنید.
اگر بسته‌ای شرایط خاصی داشته باشد روی کارت توضیحات مربوط به آن درج شده است.

۵-  از لیست نمایش داده شده حجم دلخواه خود با شرایط پیشنهادی همراه آن را انتخاب کنید.

۶- ایمیل خود را جهت پیگیری خرید و پشتیبانی بهتر وارد کنید. این بخش اختیاری است اما در صورت وارد کردن ایمیل یک نسخه رسید خرید را دریافت خواهید کرد.
همچنین  با ذخیره اطلاعات تماس خود می‌توانید در مراجعات بعدی با سهولت و سرعت بیشتری بسته خود را خریداری کنید.

۷-  در کادر ایجاد شده از بسته انتخابی و مبلغ آن اطمینان حاصل کنید و سپس رو دکمه پرداخت کلیک کنید تا به درگاه پرداخت متصل شوید.

۸- پس از تکمیل موفقیت‌آمیز فرآیند پرداخت، اطلاعات بسته خریداری شده از طریق پیامک به شماره اعلامی شما ارسال می‌شود و بسته به طور خودکار به اعتبار اینترنت همراه شما افزوده می‌شود. در صورتی که آدرس ایمیل خود را وارد کرده‌ باشید، رسید خرید به همراه اطلاعات بسته برای شما از طریق ایمیل نیز ارسال خواهد شد.

کدهای دستوری بسته اینترنت همراه اول

مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری زیر، باقی‌مانده ترافیک بسته اینترنت و مهلت زمان مانده آن و همچنین وضعیت بسته فعال خود را مشاهده کنند.

شماره‌گیری #۱*۱۰۰*
ارسال عدد ۰ لاتین به سامانه پیامکی ۸۰۸۰

اگر بسته دیگری فعال داشته باشید، بسته خریداری شده به صورت پیش‌فرض رزرو می‌شود. برای حذف بسته رزرو شده می‌توانید از کد دستوری زیر استفاده نمایید.

  #۸*۱۰۰*

کدهای دستوری بسته اینترنت همراه ایرانسل

برای اطلاع از باقی‌مانده بسته اینترنت و استعلام حساب کلی بسته‌های اینترنت ایرانسل می‌توانید از کد دستوری زیر استفاده کنید.

۴#*۱*۵۵۵*

قابلیت «تمدید خودکار» بسته‌های اینترنت در سیم‌کارت‌های ایرانسل به صورت پیش‌فرض فعال است. با شماره‌گیری کد دستوری زیر می‌توانید برای لغو تمدید خودکار اقدام کنید.

#۹*۵*۵۵۵*

کد دستوری بسته اینترنت همراه رایتل

مشترکین رایتل با شماره‌گیری کد دستوری زیر می‌توانند ترافیک باقی‌مانده بسته اینترنت و همچنین وضعیت بسته‌های خود را مشاهده کنند

۱۴۲#*

نکات خرید بسته اینترنت همراه

در صورتی که شماره موبایل خود را اشتباه وارد کرده باشید، امکان بازیابی این اطلاعات به هیچ وجه میسر نخواهد بود و شماره درج شده توسط شما بسته خریداری شده را دریافت خواهد کرد.

شما می‌توانید هم برای سیم کارت اعتباری و هم برای سیم کارت دائمی از این طریق بسته اینترنت همراه تهیه کنید.

خرید بسته اینترنت برای سیم کارت دیتا رایتل نیز از این طریق امکان‌پذیر است.

در صورت بروز هرگونه اشکال و یا نیاز به راهنمایی برای خرید بسته اینترنت همراه، می‌توانید با شماره ۰۲۱-۸۸۰۱۹۵۷۴ با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، تا همکاران ما در اسرع وقت مشکل شما را حل کنند.

 






دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *