همه چیز درباره سیم کارت سریالی

شماره‌های مختلفی را دیده‌اید که تنها در رقم آخر با هم تفاوت دارند؟ این شماره‌ها سریالی هستند. در ادامه با شماره و سیم کارت سریالی بیشتر آشنا می‌شویم.

سیم کارت سریالی چیست؟

سیم‌کارت‌های سریالی سیم‌کارت‌هایی هستند که تمامی شماره‌های آن‌ها مثل یکدیگر است و تنها در یک رقم آخر با هم تفاوت دارند. این سیم‌کارت‌ها بیشتر توسط سازمان‌ها و صاحبان کسب‌وکارها برای اعضای شرکت خریداری می‌شود، اما تمامی افراد حقیقی هم می‌توانند برای خود و خانواده‌شان شماره‌های سریالی خریداری کنند.

مزایای سیم کارت سریالی

سیمکارت

به‌یادماندنی

در ذهن ماندن اصلی‌ترین دلیل خرید و شاید وجود این سیم‌کارت‌هاست. برای سازمان‌ها و شرکت‌ها داشتن شماره‌های رند و سریالی راه خوبی است تا در ذهن مشتری بمانند.

برندسازی

برندسازی و نظم نیز یکی از دلایل دیگری است که سازمان‌ها تمایل به خرید سیم کارت سریالی دارند. برای مشتری دیدن شماره‌های مشابه هم جالب و به‌یادماندنی است. همچنین نشان‌دهنده ارزشی است که سازمان برای مشتری و کارمندانش قائل است. مسئولیت‌پذیری و توجه سازمان به جزئیات را نشان می‌دهد و باعث جذب مشتری می‌شود.

دسترسی راحت

مشتری نیز در صورت اشغال بودن یک خط می‌تواند تنها با تغییر یک رقم آخر شماره تلفن، با فرد دیگری در سازمان تماس بگیرد و راهنمایی شود. این راه خوبی برای جلب نظر مشتری است.

مدیریت آسان

برای پرداخت قبض و مدیریت سیم‌‌کارت‌‌های سازمان، این سیم‌کارت‌های گزینه خوبی هستند و به نام سازمان ثبت می‌شود.

سیم کارت سریالی برای افرادی که تماس‌های دریافتی زیادی دارند و دوست دارند نظم بیشتری داشته باشند نیز مناسب است. همچنین خانواده‌ها و زوج‌هایی هستند که دوست دارند شماره‌های مشابهی داشته باشند.

با روش‌های مسدودسازی سیم‌کارت آشنا شوید.

انواع سیم‌کارت سریالی

به جز سیم‌کارت سریالی که در بالا به آن اشاره کردیم برخی سیم‌کارت‌های مشابه دیگری نیز وجود دارند:

سیم‌کارت همزاد

سیم‌کارت‌های همزاد در پیش شماره درست مثل هم هستند. بقیه شماره نیز تنها در یک رقم متفاوت است، اما فرق آن با سیم‌کارت سریالی این است که این تفاوت رقم در آخر شماره نیست و می‌تواند در هریک از ارقام باشد.

سیم‌کارت دوقلو

سیم کارت‌های دوقلو، سیم کارت‌هایی هستند که شماره اصلی آن‌ها یکسان است؛ اما پیش کدهای آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

خرید سیم‌کارت سریالی اپراتورها

اپراتورها

امکان خرید این سیم‌کارت‌ها در تمامی اپراتورها وجود دارد.

همراه اول

سیم‌کارت‌های سازمانی همراه اول به صورت سریالی قابل خریداری است. مزایای سیم‌کارت سازمانی همراه اول:

  • فعال‌سازی و عرضه سیم‌کارت‌ها به صورت یکجا
  • ارائه قیمت‌های ترجیحی در خرید سیم‌کارت‌های سازمانی
  • امکان تعریف و راه‌اندازی بسته‌های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا

علاوه بر مزایای مذکور، سازمان‌ها می‌توانند از خدمات صورت حساب سازمانی، افزایش ودیعه، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی سازمانی بهره‌مند شوند.

در حال حاضر این امکان برای مشتریان سیم‌کارت سازمانی فراهم شده است تا بتوانند از طریق فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول به صورت غیر حضوری اقدام به خرید سیم‌کارت نموده و این محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. برای خرید سیم‌کارت سازمانی همراه اول کلیک کنید.

ایرانسل

سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل در سه نوع دائمی، اعتباری و پیام‌رسان به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌شود. شماره‌های سازمانی به عنوان درگاه‌های ارتباطی سازمان با مشتریان و تامین‌کنندگان، برای همیشه تحت مالکیت سازمان باقی خواهند ماند.

موبایل سازمانی، پرداخت پیشرفته صورت‌حساب، حساب چندکاربره، شبکه امن همراه و وی پی ان پلاس از مزایای سیم‌کارت سازمانی ایرانسل است. از دیگر خدمات ارائه شده بر بستر سیم‌کارت سازمانی کنفرانس تلفنی است.

برای خرید سیم‌کارت اعتباری، دائمی یا دیتای ایرانسل به صورت سازمانی کلیک کنید.

رایتل

با خرید سیم‌کارت‌های سازمانی رایتل امکان ارائه شماره به سازمان در محدوده درخواستی، استفاده از طرح‌های جذاب ویژه مشاغل خاص و استفاده از خدمات سازمانی ارائه شده بر بستر شبکه رایتل برای مشترکین سازمانی فراهم می‌شود. همچنین امکان مدیریت حساب سازمان از طریق سامانه کسب‌وکار من، انجام شارژ گروهی و پرداخت صورت‌حساب به صورت تجمیعی وجود خواهد داشت.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *