شرایط رفع توقیف خودروهای استان گلستان

شرایط رفع توقیف خودروهای استان گلستان توسط رئیس پلیس راهور این استان اعلام شده است.

شرایط رفع توقیف خودروهای استان گلستان

«محمد طبیبی» ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: شعار ما در هفته نیروی انتظامی امسال همه با هم برای امنیت و سلامت است.

رئیس پلیس راهور گلستان ادامه داد: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت از دو نعمت امنیت و سلامتی برای آرامش و آسایش جامعه پاسداری می کنند و امیدوارم در شرایط شیوع کرونا بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی برای سلامتی خود و سایر هموطنان تلاش کنیم.


وی از تمامی رانندگان درخواست کرد در دو هدف کلی کمک رسان مدافعان سلامت باشند و افزود: رانندگان وسایل نقلیه ضمن رعایت فاصله اجتماعی از پذیرش مسافرانی که ماسک ندارند و الزامات بهداشتی را رعایت نمی کنند پرهیز کنند.

طبیبی بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تأکید کرد و ابراز داشت: تمامی کاربران ترافیک به ویژه رانندگان انواع وسایل نقلیه، موتورسیکلت سواران و عابران پیاده با رعایت قوانین و مقررات در کاهش قوانین ترافیکی سهم به سزایی دارند.

رئیس پلیس راهور گلستان ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به خطرات و آسیب های رانندگی در استان گلستان رانندگان با پرهیز از سرعت غیرمجاز، عدم استفاده از تلفن همراه، توجه به داشتن کلاه ایمنی و بستن کمربند ایمنی از بروز سوانح رانندگی در استان گلستان پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: در این شرایط کرونایی رانندگان با رانندگی ایمن ضمن جلوگیری از بروز حوادث، کمک شایانی به مدافعان سلامت خواهند کرد.

طبیبی افزود: در صورت بروز سوانح رانندگی مدافعان سلامت باید وقت خود را صرف کسانی کنند که در حوادث ترافیکی متحمل ضایعات بدنی، نقص عضو و مرگ مغزی شدند و در کنار توان و انرژی مدافعان سلامت بخشی از تجهیزات پزشکی نیز باید در اختیار آنها قرار گیرد لذا به رانندگان توصیه می کنم برای پیشگیری از هر گونه حادثه ضمن رعایت صبر و حوصله رانندگی ایمن داشته باشند.

رئیس پلیس راهور گلستان از رفع توقیف خودروهای با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد و بیان کرد: آن دسته از مالکان خودرو که خودروی آنها به علت خلافی بالای یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف است در صورت نداشتن شکایت قضایی می توانند با مراجعه به دفاتر ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تخفیف و قسط بندی اقساط جریمه و رفع توقیف خودروی خود اقدام کنند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *