طرح فروش شماره‌های رند اپراتورها

در این مطلب به معرفی طرح‌های فروش شماره‌های رند اپراتورهای تلفن همراه خواهیم پرداخت.

داشتن یک سیم‌کارت با شماره‌‌ی رند مدت زیادیست که در دید بسیاری از افراد نشانه‌ی اعتبار و گاها ثروت تلقی می‌شود. اما به غیر از این موارد معمولا به خاطر سپردن شماره‌های رند نیز برای دیگران ساده‌تر بوده و مخصوصا در کسب و کار، داشتن یک شماره‌ی رند کمک قابل توجهی به دیده شدن و به یاد ماندن فرد مذکور در ذهن افراد می‌کند. به همین جهت است که بازار خرید و فروش سیم‌کارت با شماره رند نیز همواره داغ بوده و تقریبا از زمان شروع عرضه‌ی سیم‌کارت‌های مختلف، بازاری نیز برای فروش شماره‌های رند این سیم‌کارت‌ها شکل گرفته است.

اپراتورهای تلفن‌همراه نیز از این موضوع مطلع بوده و هر یک برای فروش سیم‌کارت‌های شماره رند خود طرح ویژه‌ای در نظر گرفته اند. در ادامه به معرفی طرح‌های فروش شماره رند اپراتورها خواهیم پرداخت.

طرح فروش شماره‌های رند اپراتورها

طرح فروش شماره‌های رند ایرانسل

تقریبا می‌توان گفت که تمام اپراتورهای داخلی به غیر از شاتل موبایل از روش مزایده برای فروش سیم‌کارت‌های‌ شماره‌ رند خود استفاده می‌کنند. ایرانسل نیز از این قاعده مستثنا نیست و در وبسایت خود بخشی را با نام «حراج شماره‌های رند» برای همین موضوع تدارک دیده است. شما می‌توانید با رفتن به وبسایت ایرانسل و بخش حراجی، شماره‌های رند ارائه شده توسط ایرانسل را به همراه قیمت پایه و بالاترین پیشنهاد ارائه شده مشاهده کنید و در صورت تمایل قیمت پیشنهادی خود را نیز در آنجا ارائه دهید.

همچنین ایرانسل بخشی به نام بسته‌ی شماره‌های رند را نیز در وبسایت خود در نظر گرفته که در آن می‌توانید شماره‌های رند مرتبط با یکدیگر را در قالب یک بسته به صورت یک‌جا خریداری کنید.

طرح فروش شماره‌های رند ایرانسل

شاتل موبایل

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، با پیش شماره ۰۹۹۸، تنها اپراتور کشور است که برای فروش سیم‌کارت‌های رند خود از روش مزایده و حراج استفاده نمی‌کند و سیم‌کارت‌های رند خود را با قیمت ثابت و بر اساس دسته‌بندی شماره‌ها، از شماره‌های یک ستاره (شماره‌های کم‌تر رند) به قیمت ۶۰ هزار تومان تا شماره‌های هشت ستاره (رندترین شماره‌ها) به قیمت ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و به همراه هدایای ویژه به فروش می‌رساند.

برای انتخاب و خرید شماره‌های رند شاتل موبایل می‌توانید به قسمت خرید سیم‌کارت هوشمند رند در وبسایت این شرکت مراجعه کرده و شماره‌ی مورد نظر خود را از میان شماره‌های موجود انتخاب کرده و خریداری کنید.

همچنین برای اطلاع از بسته‌های هدیه‌ی شاتل موبایل برای خرید سیم‌کارت‌های هوشمند می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید.

همراه اول و رایتل

طرح فروش سیم‌کارت شماره‌های رند اپراتورهای همراه اول و رایتل به دلایلی فعلا در دسترس نیست. با مراجعه به بخش شماره‌های رند در وبسایت همراه اول باتصویر زیر و پیغامی مبنی بر در دسترس نبودن خدمات سایت به صورت موقت مواجه خواهید شد که نوید بازگشایی زود هنگام سایت با قوانین و مقررات جدید را می‌دهد.

 شماره‌های رند در وبسایت همراه اول

بخش «شماره‌های ماندگار» در وبسایت رایتل که به فروش شماره‌های رند این اپراتور اختصاص دارد نیز با وجود در دسترس بودن، در حال حاضر هیچ شماره‌ای را برای فروش نمایش نمی‌دهد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *