یک بیست شیرین با طرح ۲۰ رایتل

طرح ۲۰ رایتل طرحی جدید از اپراتور رایتل است. رایتل طرح‌ ویژه‌ای‌ را به همراه جذاب‌ترین بسته‌ آغازین کشور در نظر گرفته است. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به معرفی این طرح می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

طرح ۲۰ رایتل

طرح ۲۰ رایتل چیست؟

در این طرح، در ازای پرداخت ۲۰ هزار تومان برای سیم‌کارت اعتباری، از ۲۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه بهره‌مند خواهید شد.

شما با پرداخت ۲۰ هزار تومان دارای موارد زیر می‌شوید:

  • سیم‌کارت اعتباری
  • ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه ۳۰ روزه
  • ۲۰ هزار ریال اعتبار اولیه

نکات مهم این طرح

مصرف طرح ۲۰ رایتل از حجم ترافیک عادی خدمات داده (در قالب بسته یا تعرفه عادی) جهت بازدید و استفاده از خدمات و محصولات بومی که فهرست آن‌ها در صفحه ترافیک بومی آمده است، مشمول ۵۰% کاهش تعرفه است، به‌عبارت‌دیگر، به ازای هر واحد مصرف ترافیک داخلی نصف تعرفه عادی از حساب شما مشترک عزیز کسر می‌گردد. در هنگام مصرف خدمات داده در قالب بسته خریداری‌شده نیز مصرفِ هر دو واحد ترافیک داخلی معادل یک واحد محسوب می‌شود. لازم به ذکر است، مصرف سرویس اینترنت در وب‌سایت‌های بین‌الملل همچنان با تعرفه همیشگی صورت می‌گیرد. اطلاعات بیشتر را در مورد ترافیک بومی و بین‌الملل می‌توانید در صفحه ترافیک بومی دریافت نمایید.

بسته‌های هدیه و بسته‌های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته‌ها ازجمله بسته‌های مصرفی هستند. ازاین‌رو در هنگام خرید بسته‌های مصرفی، به تاریخ انقضای بسته‌های آغازین و حجم باقیمانده این بسته‌ها توجه داشته باشید.

در صورت اتمام هریک از خدمات موجود در بسته طرح ۲۰ رایتل (اینترنت، تماس صوتی یا اعتبار ریالی) امکان استفاده از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن، وجود دارد.

تماس برون شبکه شامل تماس با سایر اپراتورهای داخل کشور و تلفن ثابت در زمان حضور در شبکه رایتل است.

بسته‌های آغازین طرح ۲۰ رایتل، فقط شامل استفاده از سرویس‌ها در شبکه رایتل است.

با اعتبار ریالی موجود در بسته آغازین فوق امکان خرید بسته وجود ندارد و برای خدمات رایتل با تعرفه آزاد، شامل اینترنت، پیامک و مکالمه (درون و برون شبکه) قابل‌استفاده است.

پس از اتمام مدت اعتبار هرکدام از بسته‌های آغازین طرح ۲۰ رایتل، هدایای اشاره‌شده در جدول فوق قابل‌استفاده نخواهد بود. همچنین مهلت شروع استفاده از هدیه بسته آغازین سیم‌کارت‌ها، بر اساس مدتِ دوره زمانیِ آن بسته است و چنانچه مشترک در هر زمان در طول دوره مهلت بسته، شروع به استفاده کند، به اندازه مدت اعتبار بسته آغازین خریداری‌شده، زمان جهت استفاده از بسته را خواهد داشت.

سیمکارت هدیه

تمامی مشترکین سیم‌کارت‌ اعتباری مشمول دریافت یک عدد سیم‌کارت اعتباری هدیه، خواهند شد. جهت کسب اطلاع در خصوص فرآیند دریافت سیم‌کارت هدیه، به صفحه طرح سیم‌کارت هدیه مراجعه فرمایید.

بهره‌مندی از خدمات سرویس اینترنت نسل چهارم رایتل در تمامی طرح‌ها، بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت با قرار داشتن در محدوده پوشش دهی 4G و فعال بودن تنظیمات اینترنت نسل چهارم دستگاه شما، امکان‌پذیر است.

هزینه استفاده از خدمات تماس صوتی و پیامک در حالت رومینگ ملی برای مشترکین رایتل مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *