هدیه‌های یلدایی اپراتورها

هدیه‌های یلدایی اپراتورها چه چیزهایی هستند؟ در شرایط فعلی و با توجه به شیوع بیماری کرونا، شب یلدای امسال به‌جای رفتن به مهمانی، بهتر است آنلاین باشیم. اپراتوهای تلفن همراه هم تعرفه‌ها و هدیه‌های خوبی برای مشترکین خود تدارک دیده‌اند. بهتر است امسال در خانه سلامت بمانیم و از پشت گوشی‌هایمان عزیزانمان را ببینیم. با ما همراه باشید تا هدیه‌های مختلف اپراتورهای تلفن همراه را بدانیم.

در این یادداشت می‌توانید ۷ روش ساده برای تقویت وای فای و بهبود سرعت اینترنت خانگی را بخوانید.

همراه اول

یلدای همراه اول

همراه اول هم به رسم هر سال برای شب یلدا بسته‌های مکالمه و اینترنت یلدایی رو در نظر گرفته است.

بسته‌های مکالمه و اینترنت یلدایی

شما با استفاده از کدهای دستوری می‌توانید بسته‌های ترکیبی (مکالمه و اینترنت) را با ۵۰ درصد تخفیف برای خودتان فعال کنید.

بسته ۱ روزه: شامل ۱ ساعت مکالمه داخل شبکه + ۱ گیگ اینترنت‌
بسته ۳روزه: شامل ۳ ساعت مکالمه داخل شبکه + ۳ گیگ اینترنت‌
‌ فعال‌سازی با شماره‌گیری کد ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع
مهلت فعالسازی تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۱ دی

مسابقه اینستاگرامی یلدا

برای شرکت در مسابقه یلدایی همراه اول باید صفحه اینستاگرامشون رو دنبال کنید و ویدئوی مربوط به این مسابقه رو ببینید و کارهایی که از شما خواسته شده رو انجام بدید. به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه ۱ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

ایرانسل

هدیه‌های یلدایی اپراتورها

ایرانسل هم با شما در بلندترین شب سال همراه است.

۲ گیگابایت هدیه اینترنت داخلی

همه مشترکین ایرانسل، چه دائمی چه اعتباری، می‌توانند با شماره گیری #۵* یا با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من این هدیه را دریافت کنند. اعتبار این بسته از ساعت ۱۸:۰۰ روز ۳۰ آذر تا ساعت ۱۸:۰۰ روز ۱ دی است.

تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من!

شما با اپلیکشن ایرانسل من، هر روز یک شانس برای دریافت هدیه از ایرانسل را دارید. ایرانسل در روز ۳۰ آذر در هر ساعت، در تکان شگفت‌انگیز به ۴۰ کاربر ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. در نتیجه ۹۶۰ کاربر ایرانسلی ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌گیرند، اینگونه شانس شما برای دریافت این هدیه افزایش پیدا می‌کند. تمام مشترکین اعتباری و دائمی ایرانسل، می‌توانند شانس خود را برای دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت ایرانسل امتحان کنند. هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد و اعتبار این بسته تنها ۲۴ ساعت بعد از فعال‌سازی خواهد بود.

۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعد رایگان!

شما این طرح را با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره‌گیری #۲*۱*۴۴۴۴* می‌توانید فعال کنید. این طرح تنها برای مکالمه‌های درون ایرانسلی است و بعد از ۵ دقیقه مکالمه، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان خواهد بود؛ توجه داشته باشید که هزینه ۵ دقیقه اول مکالمه برای شما منظور خواهد شد.

رایتل

هدیه‌های یلدایی اپراتورها

در یلدای داغ رایتلی هم هدیه‌های فراوانی در انتظار شما است.

بسته‌های تخفیفی

رایتل به تمام مشترکین خود از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر، ۷ گیگ اینترنت ۶ روزه به قیمت ۱۵ هزارتومان هدیه می‌دهد. برای استفاده از این تخفیف کافی است کد دستوری #۲۲۵* را شماره‌گیری کنید (توجه داشته باشید که قیمت این بسته بدون احتساب مالیات است).

فرصت‌های ارغوانی

شما با مراجعه به صفحه فرصت‌های ارغوانی، می‌توانید از تمام تخفیف‌های یلدایی فروشگاه‌های معتبر خبردار شوید.

هدیه‌های یلدایی اپراتورها 1

قرعه‌کشی ویژه شب یلدا

از اول تا ۲۸ آذر ۹۹ شما با هر تراکنشی مانند خرید شارژ، خرید بسته، پرداخت قبض می‌توانید شانس خود را برای دریافت جوایز رایتل افزایش دهید. شما با هر هزارتومان تراکنش، یک امتیاز دریافت می‌کنید. به عنوان مثال اگر ۵ هزار تومان شارژ بخرید، ۵ امتیاز دریافت خواهید کرد. هر یک امتیاز یک شانس در قرعه‌کشی است مثلا اگر شما ۵ امتیاز داشته باشید، ۵ شانس در قرعه‌کشی خواهید داشت.

برای شرکت در این قرعه‌کشی کافی است تا قبل از ۲۸ آذر شماره ۱ را به ۲۰۴۰۴۰ ارسال کنید. سپس ۳۰ آذر کد قرعه‌کشی با همین شماره برای شما ارسال خواهد شد. توجه کنید که قرعه‌کشی تنها بین کسانی که این کد را دریافت کرده باشند انجام خواهد شد.

این قرعه‌کشی در شب یلدا ساعت ۱۸ از صفحه اینستاگرام رایتل Rightelpr@ به صورت زنده برگزار خواهد شد.

رایتل در این قرعه‌کشی یک جایزه ۵۰ میلیون تومانی برای یک نفر و ۵ جایزه ۵ میلیون تومانی به ۵ نفر هدیه می‌دهد.

شاتل موبایل

هدیه‌های یلدایی اپراتورها 2

خرید بسته اینترنت تخفیف دار از شاتل موبایل را فراموش نکنید. شاتل موبایل از پنج شنبه ۲۷ آذر تا یکشنبه ۳۰ آذر، هر روز، برای مشترکین خود یک تخفیف ویژه یلدایی دارد. توجه کنید که امکان خرید هر بسته پیشنهادی، تا پایان همان روز است. برای دیدن پیشنهادات ویژه یلدایی شاتل موبایل کافی است کد #۳*۱* را شماره‌گیری کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *