لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا اطلاع ثانوی

لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

لغو طرح زوج و فرد در اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان که قرار بود تا پایان آبان ماه سال جاری لغو باشد، همچنان غیرفعال است و این روند تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

مسعود بنده خدا اظهار کرد: به پیشنهاد کمیته حمل و نقل ستاد مدیریت مبارزه با شیوع کرونا و به منظور رعایت حقوق شهروندان، طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان تا پایان آبان ماه غیرفعال شده بود که با توجه به شرایط موجود همچنان این طرح تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتظار می رود شهروندان صرفاً به منظور انجام امور ضروری خود از خودروهای شخصی استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پیش از این، اجرای طرح زوج و فرد خودروها تنها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ فعال بود، تصریح کرد: اجرای طرح زوج و فرد در ساعت‌های صبح لغو شده بود تا مردم بهتر بتوانند به امور خود در هسته مرکزی شهر برسند، اما ساعت اجرای آن در بعدازظهر و شامگاه یعنی ۱۷ تا ۲۲ برای جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعال شده بود که با اوج گیری شیوع ویروس کرونا به پیشنهاد کمیته حمل و نقل ستاد مدیریت مبارزه با کرونا اجرای این طرح همچنان لغو است.

بنده خدا تاکید کرد: به محض اجرای مجدد طرح زوج و فرد خودروها از طریق شبکه های مجازی، صدا و سیما و مطبوعات اطلاع رسانی خواهد شد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *