معرفی بسته‌های اپراتور سامانتل

اپراتور مجازی سامانتل با بهره‌گیری از نسل سوم و چهارم شبکه‌ی تلفن همراه، به ارائه خدمات ارتباطی و اینترنت همراه می‌پردازد. این شرکت از سال ۹۶ با نام تجاری سامانتل، ضمن ارائه خدمات ارتباطی پایه بربستر تلفن همراه، در فاز یک ورود به بازار، سیم کارت های دائمی خود را با پیش شماره‌ی (۰۹۹۹۹۹) و سیم کارت های اعتباری خود را با پیش شماره (۰۹۹۹۹۸) به متقاضیان عرضه نمود.

معرفی بسته‌های اپراتور سامانتل

معرفی بسته‌های سامانتل

سامانتل علاوه بر بسته‌های ثابت اینترنت و بسته‌های مکالمه و پیام کوتاه خود، بسته‌های ترکیبی قابل تغییر و همچنین بسته‌های اینترنت مهبانگ را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. این بسته‌ها با توجه به الگوهای مصرف مختلف طراحی‌شده‌اند و مشترکین سامانتل می‌توانند هر یک از بسته‌های اینترنت را با توجه به میزان مصرف برای خود خریداری کنند.

طرح مهبانگ

طرح مهبانگ در قالب بسته‌های هلیوم، دوتریوم و هیدروژن به کلیه مشترکین اعتباری و دائمی سامانتل ارائه می‌شود.

معرفی بسته‌های هلیوم

بسته‌های اینترنت پرسرعت هلیوم برای مشترکینی طراحی شده که به حجم بالای اینترنت، با سرعت بالا و قیمت مناسب نیاز دارند.
این بسته‌ها برای مشترکینی که فایل‌های با حجم بالا ارسال و یا دریافت می کنند پیش‌بینی شده است. جزییات بسته‌های هلیوم به شرح زیر است.

نام بستهاعتبار (روز)حجم ترافیک روزانه (GB)حجم ترافیک شبانه (GB)حجم (GB)قیمت  (تومان)
هلیوم۷۷۴۵۹19.000
هلیوم۳۰۳۰۹۹۱۸39.000
هلیوم۹۰۹۰۱۹۹۲۸69.000
هلیوم۱۸۰۱۸۰۲۹۱۹۴۸109.000

معرفی بسته‌های دوتریوم

بسته‌های دوتریوم، برای مشترکینی طراحی شده که تمایل دارند از اینترنت استفاده کنند و صرفه‌ی اقتصادی استفاده از بسته‌ها نیز برای آنها مهم است. جزییات بسته‌های دوتریوم به شرح زیر است.

نام بستهاعتبار (روز)حجم ترافیک روزانه (GB)حجم ترافیک شبانه (GB)حجم (GB)قیمت  (تومان)
دوتریوم۷۷۰.۴۰.۵۰.۹۵۰۰۰
دوتریوم۳۰۳۰۳۶۹۱۹۰۰۰
دوتریوم۹۰۹۰۹۹۱۸۴۹۰۰۰
دوتریوم۱۸۰۱۸۰۹۱۹۲۸۵۹۰۰۰

 معرفی بسته‌ هیدروژن

یکی دیگر از بسته‌های اینترنت مهبانگ بسته پرطرفدار هیدروژن است که باقیمت بسیار مناسب برای مدت یک ماه قابل ‌استفاده است. جزییات بسته‌ی هیدروژن به شرح زیر است.

نام بستهاعتبار (روز)حجم ترافیک روزانه (GB)حجم ترافیک شبانه (GB)حجم (GB)قیمت  (تومان)
هیدروژن۳۰۳۰۱۲۳۱۰۰۰۰

برای فعال‌سازی این بسته‌ها می‌توانید به بخش مدیریت حساب خود و منوی محصولات من مراجعه کنید و یا با مرکز خدمات مشترکین سامانتل تماس بگیرید.

معرفی بسته‌های اپراتور سامانتل

بسته نبسته

در طرح بسته نبسته سامانتل مشترکان می‌توانند با ورود به سایت سامانتل و وارد کردن شماره‌ی سامانتل خود، بسته‌های ترکیبی مخصوص خود را با سلیقه‌ و با توجه به نیاز خود بسازند و پس از محاسبه‌ی قیمت توسط سایت آن را خریداری و استفاده کنند. در این طرح مشترکان می‌توانند میزان مصرف اینترنت، مکالمات درون شبکه و برون شبکه و پیامک خود و همچنین هفتگی یا ماهانه بودن بسته‌ی مورد نظر را از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنند و بسته‌ی نهایی با مشخصات دلخواه خود را خریداری کنند.

بسته نبسته

بسته‌های ثابت اینترنت سامانتل

همچنین کاربران سامانتل با ورود به سایت سامانتل و مراجعه به بخش خرید بسته‌های اینترنت نیز، می‌توانند بسته‌های ثابت اینترنت سامانتل را مشاهده و با توجه به نیازهای خود بسته‌ی مورد نظرشان را خریداری کنند. این بسته‌ها که از بسته‌ی ۱ روزه با حجم ۱ گیگ تا بسته‌ی ۱ ساله با حجم ۱۰۰ گیگ را شامل می‌شوند، قیمتشان از ۵هزار تومان شروع شده و تا ۲۰۰هزار تومان برای بسته‌ی یک ساله صد گیگابایت ادامه می‌یابد.

همچنین امکان خرید بسته‌های مکالمه‌ی ماهانه‌ نیز برای مشترکان این اپراتور امکان پذیر است. برای خرید بسته‌های مکالمه می‌توانید با مراجعه به وبسایت این شرکت بسته‌های ارائه شده را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود بسته‌ی مکالمه‌ی مورد نظرتان را خریداری کنید. این بسته‌های ماهانه از بسته‌ی ۱۰۰ دقیقه‌ای برای مکالمات برون شبکه با قیمت ۶۵۰۰ تومان شروع شده و تا ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه‌ی برون شبکه و مکالمه‌ی درون شبکه‌ی نامحدود با قیمت ۴۱هزار تومان ادامه دارند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *