معرفی طرح‌های تشویقی شاتل موبایل

در این مطلب به معرفی طرح‌های تشویقی شاتل موبایل خواهیم پرداخت

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای اولین بار در ایران از سیم‌کارت هوشمند با قابلیت اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک رونمایی کرده است. همچنین شاتل موبایل برای کاربران خود طرح‌های تشویقی ویژه‌ای نیز در نظر گرفته است. پیش از این در مطلبی جداگانه به معرفی طرح‌های تشویقی زمستانه‌ی شاتل موبایل پرداخته بودیم. در این مطلب و در ادامه به معرفی سایر طرح‌های تشویقی شاتل موبایل خواهیم پرداخت.

معرفی طرح‌های تشویقی شاتل موبایل

از سیم‌کارت شاتل موبایل استفاده کن و به راحتی جایزه ببر!

در این طرح می‌توانید با خرید و فعال‌سازی و همچنین استفاده‌ی روزمره از سیم‌کارت و مودم شاتل موبایل برنده‌ی جایزه شوید. تا پایان سال 1399 با خرید و فعال‌کردن سیم‌کارت و مودم، خرید شارژ و بسته و نصب و ورود به اپلیکیشن «شاتل موبایل من»، به سادگی امتیاز بگیرید و هر ماه در قرعه‌کشی 5 جایزه 1 میلیونی شرکت کنید.

معرفی طرح‌های تشویقی شاتل موبایل

در صورتی که در جشنواره «دعوت از دوستان» نیز شرکت کرده و دوستان شما با استفاده از لینک اختصاصی شما سیم‌کارت شاتل موبایل خریده و فعال کرده باشند، به هر مقدار که دوستانتان امتیاز دریافت کنند، امتیاز شما نیز افزایش خواهد یافت.

۶ ماه اشتراک رایگان اپلیکیشن همشهری داستان برای شاتل موبایلی‌ها

اگر از علاقه‌مندان به مجله‌ی همشهری داستان و داستان کوتاه هستید، شاتل موبایل با ارائه شش ماه اشتراک رایگان اپلیکیشن همشهری داستان به ارزش ۵۱ هزار تومان، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا علاوه بر دسترسی به فایل کامل مجله، به تمامی داستان‌ها به صورت تک داستان و بسته‌های داستانی دسترسی داشته باشید.
مشترکین شاتل موبایل میتوانند با استفاده از شماره شاتل موبایلی خود در این طرح ثبت‌نام کرده و در نخستین ماه عضویت از یک‌ماه اشتراک ویژه (VIP) با امکان استفاده از کلیه محتوهای اپلیکیشن همشهری داستان به صورت رایگان و در پنج ماه بعدی، از اشتراک رایگان شماره‌های جدید «ماهنامه داستان» در هر ماه و پیش از عرضه نسخه چاپی بهره‌مند شوید.

طرح ویژه دانش‌آموز

در راستای غیر حضوری شدن آموزش در سراسر کشور ومجازی بودن فعالیت مدارس و لزوم استفاده از اینترنت برای دانش‌آموزان، شاتل موبایل «طرح ویژه دانش‌آموز» را به منظور فراهم کردن محیطی امن برای آموزش و تمرکز دانش‌آموزان عزیز بر محتوای درسی در سراسر کشور فراهم کرده است.

معرفی طرح‌های تشویقی شاتل موبایل

با فعال کردن این طرح، دانش‌آموزان در استفاده از اینترنت سیم‌کارت شاتل موبایل، تنها به سامانه‌های آموزشی دسترسی خواهند داشت. همچنین با غیرفعال کردن این طرح، دسترسی به اینترنت به حالت عادی باز خواهد گشت.

با استفاده از کدهای دستوری زیر، می‌توانید این طرح را فعال یا غیرفعال کنید. لطفاً توجه داشته باشید که در هنگام شماره‌گیری کدهای دستوری، اینترنت سیم‌کارت شما روشن باشد.

فعال کردن طرح:

شماره‌گیری کد دستوری #۱*۳*۴*۱*

غیرفعال کردن طرح:

شماره‌گیری کد دستوری #۲*۳*۴*۱*




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *