معرفی طرح هف هفتا = چل و نه تای رایتل

رایتل در طرح «هف هفتا = چل و نه تا» به تمامی کاربرانی که برای نخستین بار سیم‌کارت این اپراتور را تهیه می‌کنند ۴۹ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

معرفی طرح هف هفتا = چل و نه تای رایتل

۴۹ گیگابایت اینترنت هدیه در طرح هف هفتا = چل و نه تای رایتل

در این طرح، تمام کاربرانی که تاکنون سیم‌کارت این اپراتور را خریداری نکرده باشند و یا پیش از این سیم‌کارت رایتلی به نامشان نباشد می‌توانند تنها با پرداخت ۷ هزار تومان یک سیم‌کارت خریداری کنند و از بسته آغازینی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، یعنی ۷ گیگابایت اینترنت در هفت روز اول هر ماه به مدت هفت ماه بهره‌مند شوند.

هر فرد تنها یک‌بار می‌تواند در این طرح ثبت‌نام کند و پس از ثبت‌نام و خریداری سیم‌کارت به مبلغ هفت هزار تومان، بسته‌ی آغازین ۴۹ گیگابایت اینترنت نیز برای شما فعال می‌شود. این بسته، به صورت هفت دوره‌ی هفت روزه و در هر دوره هفت گیگابایت است. لازم به ذکر است که مدت هر دوره ۳۰ روز از زمان فعالسازی سیم‌کارت می‌باشد و شما می‌توانید در هفت روز اول هر دوره از این هدیه استفاده کنید.

همچنین با خرید این سیم‌کارت‌ها می‌توانید از مکالمه درون‌شبکه رایگان نیز بهره‌مند شوید.

معرفی طرح هف هفتا = چل و نه تای رایتل

برای ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت می‌توانید به وب‌سایت رایتل مراجعه کنید. همچنین می‌توانید سیم‌کارت‌های این اپراتور را از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه‌های رایتل و یا مراجعه به نمایندگان فروش و خدمات این اپراتور نیز تهیه کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *