نحوه انتقال مخاطبین به سیم‌کارت

در این مطلب به آموزش نحوه‌ی انتقال مخاطبین از گوشی به سیم‌کارت خواهیم پرداخت

نحوه انتقال مخاطبین به سیم‌کارت

در صورتی که بخواهید گوشی خود را عوض کنید یا از سیم‌کارت خود در گوشی دیگری استفاده کنید، یکی از کارهایی که باید بکنید انتقال مخاطبین از گوشی قبلی به گوشی جدید است. برای این کار روش‌های زیادی وجود دارد. از جمله می‌توان به اپلیکیشن‌هایی اشاره کرد که صرفا به همین منظور ساخته شده‌اند. اما یکی از روش‌های قدیمی‌تر و جاافتاده‌تر در میان مردم برای ین کار، انتقال مخاطبین از روی گوشی به روی سیم‌کارت است. همچنین جدا از این بحث، برخی از افراد با مخاطبانشان بر روی سیم‌کارت احساس امنیت بیشتری می‌کنند. هرچند که در حال حاضر استفاده از سرویس‌های ابری، امنیت و راحتی انتقال مخاطبین بین دستگاه‌های مختلف را بسیار بیشتر از قبل کرده است.

اما در این مطلب به آموزش نحوه‌ی انتقال مخاطبین از گوشی به سیم‌کارت خواهیم پرداخت پس اگر قصد دارید به هر دلیلی مخاطبین خود را در سیم‌کارتتان ذخیرهکنید در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه انتقال مخاطبین از گوشی به سیم‌کارت

برای انتقال مخاطبین از گوشی به سیم‌کارت در گوشی‌های اندرویدی لازم است که مراحل زیر را طی کنید. البته با توجه به نوع گوشی ممکن است این مراحل در گوشی شما کمی با آنچه در ادامه آورده‌ایم متفاوت باشد.

۱. اپلیکیشن «مخاطبین» یا «Contacts» را برروی گوشی خود باز کرده و بر روی آیکن سه نقطه یا سه خط در گوشه‌ی بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه انتقال مخاطبین به سیم‌کارت

۲. از منوی باز شده گزینه‌ی «تنظیمات» یا «Settings» را انتخاب کرده و وارد صفحه‌ی تنظیمات شوید، سپس در صفحه‌ی تنظیمات بر روی گزینه‌ی «Import/Export contacts» کلیک کنید

نحوه انتقال مخاطبین به سیم‌کارت

۳. در صفحه‌ی باز شده گزینه‌ی «Export cantacts» را انتخاب کنید، سپس در منوی باز شده گزینه SIM card را انتخاب کنید تا مخاطبین شما به سیم‌کارت انتقال داده شوند. همچنین در این مرحله اگر گوشی شما دوسیم‌کارت باشد باید سیم‌کارت مورد نظر خود برای انتقال را انتخاب کنید.

نحوه انتقال مخاطبین به سیم‌کارت

همچنین برای دیدن توضیحات کامل‌تر در این باره، می‌توانید به بخش پشتیبانی سایت گوگل نیز مراجعه کنید




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *