تداوم آلودگی هوای تهران تا یکشنبه

تداوم آلودگی هوای تهران تا یکشنبه: طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران تا فردا یکشنبه ۱۲ دی‌ماه قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در برخی مناطق ابری است که به دلیل پایداری نسبی جو، در مناطق پرتردد شهری افزایش آلاینده‌های جوی، همراه با کاهش کیفیت هوا و غبارآلود وآلودگی هوای تهران پیش‌بینی می‌شود.

تداوم آلودگی هوای تهران تا یکشنبه

به گزارش خریدشارژ به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران فردا یکشنبه ۱۲ دی‌ماه آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در برخی مناطق ابری است که به دلیل پایداری نسبی جو، در مناطق پرتردد شهری افزایش آلاینده‌های جوی، همراه با کاهش کیفیت هوا و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت فردا یکشنبه ۱۲ دی‌ماه با ورود سامانه جدید بارشی به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد و بارش باران و در قسمت‌های شمالی استان، بارش برف و در ارتفاعات کولاک برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

تداوم آلودگی هوای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۹- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز امروز شنبه (۱۱ دی‌ماه) نیمه‌ابری و غبارآلود خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *