اعتبار کارت‌های نقدی بانک‌ها تمدید شد

با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و در جهت کاهش نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به بانک، تعدادی از بانک‌ها اقدام به تمدید اعتبار کارت‌های نقدی خود کرده‌اند.

اعتبار کارت‌های نقدی بانک پاسارگاد (با تاریخ انقضای آذرماه ۱۴۰۰) تمدید شد

در راستای رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعبه‌ها برای دریافت خدمات بانکی، کارت‌های نقدی بانک پاسارگاد که تاریخ انقضای آن‌ها از ابتدا تا انتهای آذرماه سال ۱۴۰۰ است، به مدت یک سال تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، ازاین‌پس مشتریان هنگام استفاده از درگاه‌های پرداخت، باید در بخش سالِ تاریخ انقضای کارت، به‌جای عدد ۰۰، عدد ۰۱ را وارد کنند. همچنین مشتریانی که از سامانه‌های بانکداری مجازی یا همراه بانک استفاده می‌کنند باید نسبت به ویرایش اطلاعات کارت‌های خود بر این اساس اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است هم‌میهنان عزیز می‌توانند اکثر امور بانکی خود را با بهره‌مندی از انواع خدمات بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد انجام داده و از مراجعه غیرضروری به شعبه‌ها خودداری کنند. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره‌ تماس ۸۲۹۸۰ و سامانۀ CRM در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir/crm آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

تمدید اعتبار کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین

بانک اقتصاد نوین با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان ارجمند به شعب بانک و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اعتبار اعتبار کارت‌های نقدی خود را که تاریخ انقضای آن‌ها در سال ۱۴۰۰ است به مدت یک سال تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین؛ پیرو ابلاغیه بانک مرکزی ج.ا.ا در راستای مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا و لزوم تسهیل استفاده هم‌وطنان گرامی از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعه به شعب، تمام کارت‌های نقدی بانک اقتصاد نوین که تاریخ انقضای آن‌ها در سال ۱۴۰۰ است به مدت یک سال تمدید شد.

بدیهی است انجام تراکنش‌های نیازمند به درج تاریخ انقضا با واردکردن تاریخ جدید (ماه: همان رقم قبلی / سال: ۰۱) امکان‌پذیر است.

اعتبار کارت‌های نقدی

کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند در این رابطه هستند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *