اینترنت رایگان ایرانسل برای دانلود کتاب صوتی

کاربران سایت چارخونه می‌توانند با اینترنت رایگان ایرانسل به راحتی کتاب‌های مورد نظر خود را دانلود کنند.

اینترنت رایگان ایرانسل

پلتفرم بازار سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه، این امکان را فراهم کرده است که کاربران به بیش از ۲۰۰ هزار برنامه، بازی، کتاب، کتاب صوتی، نشریات، موسیقی، فیلم، سریال و انیمیشن دسترسی سریع، آسان و امن داشته باشند.

سعید رسول‌اف مدیر عامل چارخونه به بهانه همکاری با ناشرین کتاب صوتی می‌گوید: این‌روزها با افزایش هزینه‌های کاغذ، چاپ، تکثیر و توزیع و در نتیجه افزایش قیمت کتاب‌های چاپی، نسخه دیجیتالی کتاب‌ها و در ادامه نسخه صوتی آن‌ها بازار داغی پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: همکاری ناشرین کتاب با هنرمندان و افراد تاثیرگذار برای خوانش کتاب‌ها و تبدیل آن به کتاب صوتی، منجر به خلق آثار جذاب و ارزشمندی شده است. در این میان حضور پررنگ پلتفرم‌های ارائه‌دهنده کتاب صوتی به عنوان بازیگران حوزه نشر دیجیتال و تلاش آن‌ها برای رونق کتاب و کتاب‌خوانی، فارغ از منافع مالی، مسئولیتی اجتماعی و رسالتی سنگین برای توسعه فرهنگ کشور محسوب می‌شود.

رسول‌اف با بیان این مطلب که رونق فرهنگ کتابخوانی جز با همدلی و همراهی همه بازیگران اکوسیستم محقق نخواهد شد اضافه کرد؛ چارخونه به عنوان یکی از فعالان حوزه کتاب صوتی، تلاش می­‌کند با ایجاد زیرساخت مناسب، برگزاری کمپین‌های متنوع و همکاری با ناشران برجسته این حوزه علاوه بر تشویق کاربران به شنیدن کتاب صوتی، به پویایی این اکوسیستم کمک کند.

یکی از اقدامات مهم در این زمینه، امکان دانلود کتاب‌های صوتی با اینترنت رایگان ایرانسل است. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت چارخونه از امکانات مختلف آن بهره‌مند شوند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *