حذف بعضی از بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول

همراه اول و ایرانسل، دو اپراتور مطرح، تغییراتی در بسته‌های اینترنت خود اعمال کرده‌اند. براساس این تغییرات، قیمت بعضی از بسته‌ها افزایش پیدا کرده و بعضی از بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه به طور کامل حذف شده‌اند. این تغییرات در پایان هفته صورت گرفت و موجب نارضایتی کاربران گردیده است.

بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه

همراه اول و ایرانسل به شکل رسمی توضیحی در خصوص میزان افزایش قیمت‌ها نداده‌اند.

بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه که دارای محبوبیت بالایی در میان کاربران بوده‌اند، مانند بسته‌های شش ماهه و یک‌ساله، از لیست بسته‌های ایرانسل و همراه اول حذف شده‌اند و یا مقدار حجم آن‌ها کاهش یافته است.

بسته‌های اینترنت همراه اول بیشترین تغییر را در حجم بسته‌ها داشته است. برای مثال بسته‌ ۱۵ گیگابایت اینترنت بین‌الملل یا همان بسته ۳۰ گیگابایت اینترنت داخلی، حالا تبدیل به دو قسمت ۷.۵ گیگابایتی شده است. در واقع در حال حاضر بسته ۱۵ گیگابایت اینترنت داخلی یا همان ۷.۵ گیگابایت اینترنت بین‌الملل و ۷.۵ گیگابایت اینترنت داخلی ارائه می‌شود. روش جدید برای کاربران بسیار پیچیده است و در حقیقت همراه اول تقریبا نصف حجم بسته‌های پیشن را با همان قیمت به مشترکین خود ارائه می‌دهد.

ایرانسل تغییرات بیشتری در بسته‌ها اعمال کرده است. تعدادی از بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه این اپراتور کامل حذف شده‌اند و بعضی دیگر افزایش قیمت داشته‌اند. برای نمونه پیش از این بسته ۹۰روزه ۲۴ گیگابایت حجم ارائه می‌داد اما حالا بسته ۹۰ روزه با حجم ۱۷ گیگابایت جایگزین آن شده است. علاوه بر تغییر در حجم ارائه شده، بسته ۹۰ روزه، از مبلغ ۵۸ هزار تومان به ۷۹ هزار تومان تغییر داشته است.

در حال حاضر قیمت بسته‌های اینترنتی ایرانسل تنها در اپلیکیشن این اپراتور تغییر داشته است و جالب است که همچنان تعدادی از بسته‌هایی که دیگر موجود نیستند، از طریق قابلیت خرید مجدد، با همان نرخ قبلی برای مشترکین تمدید می‌شوند.

افزایش قیمت و تغییرات در حجم بسته‌ها کلی نبوده است و هنوز بسته‌هایی با نرخ و حجم پیشین در هر دو اپراتور مشاهده می‌شود.

برای مشاهده و خرید بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه اپراتورها می توانید به صفحه اصلی سایت خرید شارژ مراجعه کنید.

 




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *