خودپرداز کدام بانک‌ها به سامانه صیاد متصل شده‌اند؟

در گذشته مطلبی منتشر کردیم مبنی بر اینکه بانک مرکزی در راستای گسترش و سهولت دسترسی به خدمات سامانه صیاد (پیچک) برای انجام امور ثبت، تائید و انتقال چک‌های جدید صیادی، شبکه بانکی کشور را به ارائه این خدمات از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌های بانکی ملزم کرده است. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ لیست بانک‌هایی که به سامانه صیاد متصل شده‌اند را ارائه می‌کنیم. با ما باشید.

بانک ملت، صادرات، سامان و رفاه کارگران

معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: خودپرداز‌های ۴ بانک ملت، صادرات، سامان و رفاه کارگران به سامانه صیاد متصل شده‌اند.

سامانه صیاد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر، نادعلی زاده در ارتباط تصویری با برنامه روی خط خبر شبکه خبر، با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰، چک‌های بنفش‌رنگ جدید مطابق قانون توزیع شد، افزود: قرار بر این شد که ثبت این چک‌ها در زمان نقل‌وانتقال در سامانه مذکور انجام شود.

معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در ادامه با بیان اینکه دسترسی به سامانه صیاد شامل اینترنت بانک، همراه بانک، برنامه‌های موبایلی و همچنین شعب بود، اظهار کرد: برای اینکه ما بتوانیم راحتی بیشتری را برای هم‌وطنانمان ایجاد کنیم، از بانک‌ها خواستیم دستگاه‌های خودپردازشان را هم به سامانه صیاد مجهز کنند.

وی ادامه داد: این الزام از اواخر آذرماه آغاز و تاکنون ۴ بانک به‌صورت کامل به سامانه صیاد متصل شدند.

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد به‌عنوان پنجمین بانک به جمع بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات سامانه صیاد بر روی خودپردازهای خود پیوست.

بدین ترتیب، دریافت خدمات ثبت، تائید و انتقال چک‌های جدید بانک پاسارگاد برای دارندگان کارت‌بانک پاسارگاد بر روی تمامی خودپردازهای این بانک فراهم شده است. همچنین تائید و انتقال چک‌های جدید تمامی بانک‌ها برای دارندگان کارت‌بانک پاسارگاد بر روی خودپردازهای این بانک امکان‌پذیر است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *