با ستاره اول راحت شارژ بگیر

با سرویس ستاره اول مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱* نسبت به خرید شارژ همراه اول برای خود و یا مشترک اعتباری دیگر اقدام نمایند. در ادامه با ویژگی‌ها و نحوه خرید شارژ با این سرویس آشنا می‌شوید.

معرفی سرویس ستاره اول

با استفاده از سرویس ستاره اول که ویژه کلیه مشترکین اعتباری همراه اول است، آن‌ها می‌توانند با شماره گیری  #۱*۱*۱*  از شارژ عادی و با اعمال شارژ از طریق کد دستوری  #۲*۱*۱*  از شارژ فوق‌العاده و مزایای شارژ فوق العاده استفاده نمایند. همچنین در صورتی که بخواهند مبلغی را به صورت دلخواه شارژ نمایند می‌توانند با شماره گیری  #۳*۱*۱*  شارژ دلخواه خود را به راحتی خریداری نمایند.

  • شارژ سریع و راحت: با شماره گیری #مبلغ شارژ*۱* ، می‌توانید شارژهای ۵۰،۰۰۰ و ۱۰۰،۰۰۰ و ۲۰۰،۰۰۰ و ۵۰۰،۰۰۰ و ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریالی را سریع‌تر و راحت‌تر از هر زمانی خریداری کنید.
  • شارژ فوق‌العاده: در طرح شارژ فوق‌العاده همراه اول، مشترکین اعتباری می‌توانند علاوه بر مبلغ اصلی، شارژ هدیه نیز دریافت کنند.
همراه اول

شرایط و قوانین شارژ فوق‌العاده

مبلغ شارژ و مبلغ شارژ هدیه و همچنین مدت اعتبار کل شارژ به شرح جدول زیر است:

مدت اعتبارمبلغ کل شارژ (روز)مبلغ کل شارژ (ریال)مبلغ شارژ هدیه (ریال)مبلغ شارژ (ریال)
۵۵۵۰۰۰۵۰۰۰۵۰۰۰۰
۷۱۱۵۰۰۰۱۵۰۰۰۱۰۰۰۰۰
۱۵۲۵۰۰۰۰۵۰۰۰۰۲۰۰۰۰۰
۲۰۶۵۰۰۰۰۱۵۰۰۰۰۵۰۰۰۰۰
۳۰۱۳۵۰۰۰۰۳۵۰۰۰۰۱۰۰۰۰۰۰

دقت کنید که پس از اتمام مدت اعتبار تعیین شده، شارژ اصلی نیز به علاوه شارژ هدیه منقضی خواهد شد.

طرح‌های تشویقی همراه اول

پرداخت قبض با ستاره اول

اگر شما با پرداخت غیر حضوری قبض تلفن همراه و سایر قبوض خدماتی خود به جمع همراهان طبیعت پیوسته‌اید یا علاقه‌مند به بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی پرداخت قبوض، حتی با مبالغ بیشتر از ۲ میلیون ریال می‌باشید، برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات قبوض خود؛ نظیر مبلغ آن‌ها و پرداخت راحت و سریع، می‌توانید با سرویس ستاره اول و با شماره گیری  #۱*  و ورود به منوی “قبض” یا با شماره گیری راحت و آسان کد دستوری #۲*۱* نسبت به رویت مبلغ و پرداخت قبوض خود اقدام نمایید.

خرید بسته با ستاره اول

طرح ستاره اول همراه اول

همراه اول به منظور تسهیل خرید بسته‌های نوترینو، این امکان را فراهم نموده است تا مشترک تنها با یک بار مراجعه به سرشماره  #۱*  و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی خود بتواند به صورت مستقیم بسته نوترینو را فعال نماید. بدین ترتیب دیگر مشترکین دیگر نیاز به خرید و اعمال مکرر شارژ و انجام چند نوبت عملیات بانکی نخواهند داشت و می‌توانند تنها با یک بار مراجعه به سرشماره  #۱*  بسته‌های نوترینو را به سرعت و به راحتی خریداری و فعال نمایند.

بسته‌های مدار فیروزه‌ای همراه اول

راهنمای فعال‌سازی و خرید بسته نوترینو از طریق سامانه ستاره اول

ستاره اول
  • ابتدا می‌بایست با شماره گیری #۱* و انتخاب گزینه ۵ و یا شماره گیری مستقیم #۵*۱* وارد سامانه خرید بسته نوترینو شوید.
  • پس از ورود به منوی ۵، منوی بسته‌های نوترینو دیده می‌شود و شما باید نوع بسته نوترینو مورد نظر خود را انتخاب کنید:خرید بسته الفا+

۱- خرید بسته آلفا+

  • سپس در منو، بسته‌های نوترینو نمایش داده می‌شود و می‌توانید بسته مورد نظر را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعدی شماره دریافت‌کننده بسته را انتخاب می‌کنید. این شماره می‌تواند شماره خود شما و یا شماره دیگری باشد که وارد می‌کنید. در این رابطه منوی ذیل نمایش داده می‌شود:

۱- خودم

۲- شماره دیگری را وارد کنید.

  • پس از انتخاب شماره، خرید و فعال‌سازی انجام می‌گردد؛ به طور مستقیم از طریق عملیات بانکی و یا لحاظ شدن در قبض مشترک.
  • در صورتی که مشترک دریافت‌کننده، بسته فعال دیگری داشته باشد، این موضوع به خریدار اطلاع‌رسانی می‌شود که وی نمی‌تواند بسته‌ای هدیه بدهد و فرآیند در این مرحله قبل از ارسال به درگاه بانک به پایان می‌رسد.
  • در صورت امکان هدیه دادن به دریافت‌کننده، مشترک خریدار (مشترک دائمی که برای اعتباری خرید می‌کند و یا مشترک اعتباری که برای خود یا دیگران خرید می‌کند) به درگاه بانک هدایت شده و پس از وارد کردن اطلاعات بانکی مبلغ بسته از حساب بانکی مشترک کسر و بسته مورد نظر برای دریافت کننده فعال می‌شود.



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *