نحوه درخواست ریز مکالمات رایتل

در این مطلب به نحوه‌ی درخواست و دریافت ریز مکالمات رایتل خواهیم پرداخت.

نحوه درخواست ریز مکالمات رایتل

با توجه به بالا رفتن میزان ارتباطات و تماس‌ها از طریق تلفن همراه، طبیعی است که گاهی به دلایل مختلف نیاز به مشاهده و دریافت ریز مکالمات خود و اطلاعاتی که در آن قرار دارد داشته باشید. اگر از سیم‌کارت رایتل استفاده می‌کنید و روش‌های درخواست و دریافت ریز مکالمات رایتل را نمی‌دانید، در ادامه با معرفی روش‌های درخواست و دریافت ریز مکالمات سیم‌کارت رایتل با ما همراه باشید.

نحوه درخواست ریز مکالمات رایتل

برای دریافت ریز مکالمات سیم‌کارت رایتل ابتدا باید به اپراتور رایتل درخواست این کار را بدهید. برای درخواست ریز مکالمات رایتل راه‌های مختلفی وجود دارد که به هر دو روش حضوری و غیرحضوری قابل انجام است. همچنین نحوه گرفتن ریز مکالمات سیم‌کارت رایتل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی کاملا یکسان است. در ادامه روش‌ درخواست ریز مکالمات رایتل از طریق اپلیکیشن «رایتل‌من» یا MyRightel را آورده‌ایم.

درخواست ریز مکالمات از طریق اپلیکیشن رایتل‌من

در این روش برای دریافت ریز مکالمات رایتل خود باید ابتدا اپلیکیشن رایتل من را بر روی تلفن خود دانلود و نصب کنید.

۱.پس از نصب اپلیکیشن و ورود به حساب کاربری خود، بر روی آیکن سه خط در بالای سمت راست صفحه کلیک کرده و از منوی سمت راست را باز نمایید. گزینه‌ی «مدیریت سیم‌کارت‌ها» را انتخاب کنید.

نحوه درخواست ریز مکالمات رایتل

۲. سپس در صفحه باز شده گزینه‌ی «ریز ارتباطات» را انتخاب کنید. پس از مطالعه‌ی شرایط درخواست، بر روی گزینه‌ی «ثبت درخواست» در پایین صفحه کلیک کنید.

نحوه درخواست ریز مکالمات رایتل

۳.در صفحه‌ی باز شده می‌توانید دوره‌‌ی زمانی مورد نظر خود برای دریافت ریز ارتباطات را وارد کنید. سپس می‌توانید نوع ارتباطاتی که می‌خواهید پرینت آن را دریافت کنید انتخاب کنید. در صورتی که تنها پرینت مکالمات خود را می‌خواهید گزینه‌ی تماس صوتی را انتخاب کنید.سپس کد دریافتی از طریق پیامک را در کادر بنفش رنگ وارد کرده و دکمه‌ی «نهایی شدن ثبت درخواست» را بزنید.

نحوه درخواست ریز مکالمات رایتل

طی مدت حداکثر ۲۴ ساعت ریز مکالمات رایتل شما از طریق ایمیلی که در اطلاعات پرونده خود وارد کرده‌اید برای شما فرستاده خواهد شد. برای تغییر ایمیل می‌توانید به قسمت «اطلاعات پرونده» در همین اپلیکیشن مراجعه کنید.

درخواست ریز مکالمات از طریق وبسایت رایتل

برای درخواست ریز مکالمات رایتل خود می‌توانید از طریف وب‌سایت رایتل نیز اقدام کنید. روش درخواست از طریق وب‌سایت تقریبا با اپلیکیشن یکی بوده و تفاوت زیادی میان این دو روش وجود ندارد. هرچند در صورتی که به مشکل برخوردید، با مراجعه به بخش «راهنمای سامانه» رایتل می‌توانید روش انجام این کار را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید.

درخواست ریز مکالمات به روش حضوری

علاوه بر روش‌های غیرحضوری ذکر شده، می‌توانید برای دریافت ریز مکالمات سیم‌کارت خود، به صورت حضوری به یکی از مراکز خدمات رایتل مراجعه کرده و در آنجا با پر کردن فرم مربوط به گرفتن ریز مکالمات رایتل، پرینت ریز مکالمات سیم‌کارت خود را دریافت کنید. در صورت مراجعه حضوری فراموش نکنید که حتما مدارک لازم برای گرفتن ریز مکالمات رایتل را به همراه داشته باشید:

  • اصل مدرک شناسایی (کارت ملی)
  • قاب سیم کارت

همچنین جهت اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین رایتل در شهر خود می‌توانید به صفحه معرفی مراکز فروش و خدمات رایتل مراجعه کنید. لازم به ذکر است که اگر نیاز به دریافت ریز مکالمات با دوره زمانی بیشتر از یک ماه دارید، باید حتما حکم قضائی به همراه داشته باشید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *