آخرین وضعیت کرونا در شهرهای کشور

بر اساس آخرین وضعیت کرونا و آخرین رنگ‌بندی منتشرشده از شهرهای کشور، اکنون ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین وضعیت کرونا

به گزارش خریدشارژ به نقل از ایسنا، با عبور کشور از خیز پنجم کرونا، ۲۸۴ شهرستان در وضعیت آبی و ۱۵۳ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار گرفتند.

آخرین وضعیت کرونا: شهرهای آبی

شهرهای اراک (مرکزی)، اردبیل، اصفهان، اهواز (خوزستان)، ایلام، بندرعباس (هرمزگان)، تبریز (آذربایجان شرقی)، تهران، رشت (گیلان)، زاهدان (سیستان و بلوچستان)، ساری (مازندران)، قم، کرج (البرز)، گرگان (گلستان) و مشهد (خراسان رضوی) مرکز استان‌هایی هستند که در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین وضعیت کرونا: شهرهای قرمز

 بااین‌وجود، شهرستان‌های طبس (خراسان جنوبی) و بهاباد (یزد) به علت افزایش روند بستری کرونا، مجدداً در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.

آخرین وضعیت کرونا: شهرهای نارنجی

 شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر (آذربایجان غربی)، فردوس، نهبندان (خراسان جنوبی)، بردسکن (خراسان رضوی)، طارم (زنجان)، کوار (فارس)، سیرجان (کرمان) و بافق (یزد) در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 وضعیت آبی به‌منزله پایان کرونا نیست. حتی افرادی که دو نوبت واکسن دریافت کرده‌اند، باید کماکان مراقبت‌ها را ادامه دهند. به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر دوشنبه ۱۵ آذرماه اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور سه هزار و ۳۵۶ نفر مبتلای جدید شناسایی‌شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به شش میلیون و ۱۳۷ هزار و ۸۲۱ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون پنج میلیون و ۹۳۰ هزار و ۵۰۲ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۳۰ هزار و ۲۷۷ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند. از شمار مبتلایان شناسایی‌شده، ۵۵۹ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و سه هزار و ۲۳۲ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *