اعتراض به قبوض برق الکترونیکی

اعتراض به قبوض برق الکترونیکی

صدور قبض برق و سایر قبوض خدماتی به صورت الکترونیکی و پیامکی اقدام مثبتی است که در صورت تحقق کامل، باعث صرفه‌جویی مبالغ زیادی خواهد شد. اما همواره اجرای هر طرحی در ابتدا ممکن است با مشکلات و خطاهایی روبرو و در بعضی موارد، باعث نارضایتی‌ شهروندان شود. چنانچه در ماه‌های اخیر و پس از شیوع کرونا برخی از شهروندان با وجود مدیریت مصرف و سعی در کم کردن این هزینه‌ها باز هم افزایش بی‌سابقه قبض برق مواجه شده‌اند. لذا چگونگی اعتراض به قبوض برق الکترونیکی حائز اهمیت خواهد بود.

در این راستا و برای رسیدگی به شکایات مشترکان، مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اذعان داشته: «اگرچه فرایند قرائت لوازم اندازه گیری و صدور قبوض الکترونیکی، به دقت اجرایی شده و رصد می‌شود، اما چنانچه مشترکان نسبت به ارقام قرائت شده کنتور ملک خود و یا مبالغ صادره، اعتراض داشته و یا برای پیگیری سؤالات خود نیاز به مکالمه با کارشناسان این شرکت دارند، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن چهار رقمی ۱۵۲۱ تماس بگیرند.»

سامانه تلفنی خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ در ساعات اداری روز‌های شنبه تا چهارشنبه، آماده پاسخگویی به سؤالات و رسیدگی به شکایات است.

همچنین از از طریق میزخدمت الکترونیکی به آدرس  www.tbtb.ir  خدمات مورد نیاز شهروندان بدون نیاز به مراجعه حضوری قابل پیگیری است.

اما در سایر استان‌ها، به دلیل نبود سامانه پیامکی یا اینترنتی مرجع، مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مشترکین یا شرکت توزیع برق شهر خود، کماکان مناسب‌ترین گزینه پیش‌رو مشترکان جهت اعتراض به قبض برق و پیگیری شکایت است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *