افزایش اعتبار سیم‌کارت هنگام استفاده از سرویس رومینگ

سرویس رومینگ سیم‌کارت

سرویس رومینگ سرویسی‌ است که به شما این امکان را می‌دهد تا در خارج از کشور نیز بتوانید از خدمات سیم‌کارت داخلی خود استفاده کنید. هزینه‌ها و تعرفه‌های استفاده از خدمات گوناگون در زمان استفاده از سرویس رومینگ بسته به کشور مقصد و اپراتور شما می‌تواند متفاوت باشد. پیش از این در مطلبی درباره‌ی شرایط و تعرفه خدمات رومینگ اپراتورها نوشته بودیم. در این مطلب قصد داریم به نحوه‌ی شارژ و افزایش اعتبار حساب در هنگام استفاده از سرویس رومینگ اپراتورهای مختلف بپردازیم.

افزایش اعتبار سیم‌کارت هنگام استفاده از سرویس رومینگ

سرویس رومینگ همراه اول

در صورتی که ازسیم‌کارت‌های دائمی همراه اول استفاده میکنید میتوانید با استفاده از سرویس افزایش بستانکاری، میزان ودیعه‌ی خود را کاهش داده و از قطع میان‌دوره‌ی سیم‌کارت خود در هنگام سفر جلوگیری کنید. با افزایش ودیعه در واقع سقف مصرف شما بالا رفته و به همین جهت پیش از اتمام دوره‌ی قبض خط شما قطع نخواهد شد.

برای استفاده از سرویس افزایش بستانکاری میتوانید به سه روش آنلاین، پیامکی و حضوری اقدام کنید.

۱.روش آنلاین: با مراجعه به پرتال «همراه من» همراه اول

۲.روش پیامکی: با ارسال B به شماره ۹۹۰۰۰۹ و انتخاب مبلغ مورد نظر برای افزایش ودیعه. و سپس دریافت شناسه‌ی قبض و پرداخت آن. (می‌توانید از سایت خریدشارژ نیز قبض خود را پرداخت کنید)

۳.روش حضوری: با مراجعه به دفاتر همراه اول

همچنین در صورتی که از سیم‌کارت اعتباری همراه اول استفاده میکنید کافیست سیم‌کارت خود را به روش معمول به اندازه‌ی مورد نیاز خود شارژ کنید. برای شارژ حساب خود میتوانید از خدمات وبسایت خریدشارژ نیز استفاده کنید

سرویس رومینگ ایرانسل

اگر سیم‌کارت شما ایرانسل باشد نیز میتوانید با توجه به دائمی یا اعتباری بودن سیم‌کارتتان سقف مصرف مجاز حساب خود را تغییر داده و یا اقدام به شارژ حساب خود نمایید.

برای افزایش سقف مصرف مجاز در سیم‌کارت‌های دائمی میتوانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.

۱. با شماره‌گیری #۳*۷*

۲. با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

۳. از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل

۴. تماس با شماره‌های ۷۰۰ یا ۹۰۰

همانطور که اشاره کردیم در صورت استفاده از سیم‌کارت اعتباری نیز میتوانید سیم‌کارت خود را به میزان مورد نظر خود به روش‌های مستقیم یا غیرمستقیم و همچنین از طریق وبسایت خریدشارژ شارژ کنید.

سرویس رومینگ رایتل

مشترکین سيم‌کارت‌های اعتباری و دیتای رایتل نیز مانند سایر اپراتورها در صورت نیاز به افزایش اعتبار در هنگام استفاده از سرویس رومینگ، می‌توانند به روش‌های معمول از جمله از طریق وبسایت رایتل و یا وب‌سایت خریدشارژ برای شارژ سیم کارت خود اقدام نمایند. مشترکین سيم‌کارت‌ دایمی نیز، به منظور جلوگیری از قطع یک‌­طرفه و افزایش سقف اعتبار خود، می‌توانند در وبسایت رایتل با ورود به «سامانه مدیریت حساب» و قسمت «مدیریت اعتبار» سقف اعتبار خود را تا مبلغ ۸٫۶۰۰٫۰۰۰ ريال افزایش دهند.

 

 




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *