همه‌چیز درباره سرویس همراهان اول: همراهان اول شما چه کسانی هستند؟

یکی از خدمات اپراتور همراه اول سرویس همراهان اول است که به شما کمک می‌کند با دوستان و نزدیکان خود با صرف هزینه کمتری نسبت به بقیه مخاطبانتان تماس بگیرید. با ما همراه باشید تا دراین‌باره بیشتر بدانید.

سرویس همراهان اول چیست؟

مشترکین اپراتور همراه اول می‌توانند با استفاده از این سرویس ۵ نفر از اعضای خانواده و یا دوستان خود را در لیست همراهان اول خود قرار داده و در مدت‌زمانی سه ماه از ۲۰% تخفیف در مکالمه با این شماره تلفن‌ها بهره‌مند گردند.

اپراتور همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول (به اختصار: IR-MCI) یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران و نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران با حدود ۹۵ میلیون سیم کارت واگذار شده‌است. و دارای پر سرعت ترین اینترنت ایران و حال حاضر که کل مناطق ایران دارای این اینترنت هستند.

همراه اول یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران می‌باشد و در سال ۱۳۸۹ ه‍.خ پس از عرضه ۵ درصد از کل سهام خود در بازار فرا بورس ایران از سهامی خاص به سهامی عام تغییر شخصیت حقوقی داد و نهایتاً در سال ۱۳۹۱ در شرکت بورس اوراق بهادار ایران پذیرفته شده‌است.

هم‌اکنون ۹۶ درصد جمعیت تحت پوشش نسل دو و تمامی ۱۲۴۶ شهر کشور تحت پوشش نسل سه و چهار و ۴٫۵همراه اول هستند و بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور آنتن‌های همراه اول نصب شده‌است. همچنین ارتباط رومینگ بین‌الملل آن با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است.

این شرکت در دو سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست اپراتوری در جشنواره فاوا و در چهار سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شده‌است. همچنین برند همراه اول در سال ۱۳۹۲ ه‍.ش در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

سرویس همراهان اول

شرح سرویس همراهان اول

مشترکین همراه اول پس از فعال‌سازی این سرویس از طریق درگاه‌های ارتباطی اعلام‌شده، در طول ۳ ماه (که از زمان فعال‌سازی سرویس شروع می‌شود) به ازای کلیه مکالمات خود با این شماره‌ها (لیست همراهان اول) ۱۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند. این تخفیف تنها بر روی مکالمات با اعضای لیست همراهان اول اعمال شده و شامل پیامک، اینترنت و خدمات ارزش‌افزوده نیست. مشترکین در هنگام رومینگ تخفیفی بابت این سرویس دریافت نمی‌کنند.

مشترکین تنها می‌توانند شماره‌های همراه اول و تلفن ثابت (به همراه کد استان) را در لیست همراهان اول خود قرار دهند. خدمات این سرویس شامل شماره‌های سایر اپراتورها و یا سایر کشورها (مکالمات خارجی) نبوده و پیام مربوطه به مشترک ارسال می‌شود. افزودن و جایگزینی شماره‌ها در لیست همراهان اول، مبلغ ۴۵۰۰ ریال هزینه خواهد داشت. حذف اعضا هزینه‌ای به همراه ندارد.

مشترکین می‌توانند شماره‌های منتخب خود را در لیست همراهان اول، اضافه، جایگزین یا حذف نمایند. پس از هر تغییر در لیست، گزارش تغییر به‌صورت پیامک در اختیار مشترک قرار خواهد گرفت.

سرویس همراهان اول برای مشترکین دائمی

مشترکین دائمی پس از فعال‌سازی این سرویس، می‌توانند تا ۵ شماره همراه اول یا تلفن ثابت (داخل شبکه) را به لیست همراهان اول خود اضافه کنند. هزینه افزودن و جایگزینی شماره‌ها در لیست همراهان اول، به مبلغ ۴۵۰۰ ریال بر روی قبض مشترکین ارائه می‌شود.

درگاه ارتباطی

مشترکین دائمی برای استفاده از این سرویس می‌توانند کد دستوری *۱۰*۳۳۱# را شماره‌گیری نمایند.

سرویس همراهان اول برای مشترکین اعتباری

مشترکین اعتباری می‌توانند با استفاده از این سرویس ۱۰ شماره همراه اول و ثابت (حداکثر ۵ شماره تلفن ثابت) را در لیست همراهان اول خود قرار دهند. درگاه‌های تلفن گویای ۴۴۴ (IVR) و کد دستوری این امکان را به مشترکین می‌دهد تا با انتخاب ساده‌ترین و مناسب‌ترین روش بتوانند از این سرویس استفاده نمایند.

درگاه ارتباطی

 ۱. کد دستوری *۱۰*۳۳۱#

۲. تلفن گویای ۴۴۴

در این روش مشترکین با تلفن همراه اعتباری خود با شماره‌ی ۴۴۴ تماس گرفته و با انتخاب عدد ۵ وارد منوی همراهان اول می‌گردند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *