برنامه احتمالی خاموشی ۱۷ خرداد تبریز

بنابر اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در تمام بخش های مصرف و همچنین کاهش نزوالت آسمانی و کاهش میزان تولید نیروگاه‌های برق-آبی کشور، خاموشی‌های پراکنده در برخی از مناطق اعمال خواهد شد.

خاموشی ۱۷ خرداد تبریز

ضمناً با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق در سطح کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعالم می گردد، لذا به منظور پایداری شبکه بنا به دستور مرکز کنترل ، در برخی از نقاط شهر، روستا و مناطق صنعتی خاموش های احتمالی و موردی اعمال خواهد گردید که مطابق جدول ۱ خاموشی ۱۷ خرداد تبریز (مدیریت مصرف برق محدوده تبریز و حومه) برای اطلاع شهروندان محترم اعالم می‌گردد.

جدول احتمالی برابر اعلام مرکز کنترل برای حداکثر میزان صرفه‌جویی برق و طبق برنامه زمان‌بندی تهیه شده و بدیهی است که درصورتیکه مشترکین محترم درمصرف برق صرفه‌جویی نمایند، خاموشی‌های آدرس‌های مورد نظر تعدیل خواهد شد.

تذکر۱: خواهشمند است در مدت زمان مدیریت اضطراری بار احتمالی اعالم شده، تا حد ممکن از آسانسور و سایر تجهیزات برقی حساس استفاده نگردد.

تذکر ۲: خواهشمند است به منظور سرویس‌دهی مناسب به همشهریان در زمان خاموشی از تماس با مرکز ۱۲۱ و اتفاقات و سایر شماره‌های ادارات برق خودداری بفرمایید.

تذکر ۳: اطلاع‌رسانی‌ها از طریق پیامک و اپلیکیشن برق من صورت خواهد گرفت، ضمناً اطلاعات تکمیلی در وب سایت شرکت به آدرس می‌باشد.

تذکر ۴: از واحدهای صنعتی، انتظار می‌رود مطابق برنامه ابلاغی،مساعدت و همکاری لازم را مبذول فرمایند.

تذکر ۵: مراکز مهم و ضروری نسبت به آمادگی سیستم پشتیبان و اضطراری اقدام مقتضی معمول و در صورت مشاهده مشکل در این مورد، سریعاً موضوع را از طریق سامانه ۱۲۱ گزارش فرمایند.

تذکر ۶: در صورت مشاهده مغایرت در آدرس و یا ابهام و سوال در خصوص برنامه خاموشی ۱۷ خرداد تبریز ،مراتب را به سامانه ۱۲۱ گزارش دهید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *