اطلاعات سامانه ۱۱۸ مخابرات اصفهان به‌روزرسانی می‌شود

مدیر منطقه مخابرات اصفهان‌ گفت: مشکل صحیح و دقیق نبودن اطلاعات ارائه‌شده از سوی سامانه ۱۱۸ مخابرات اصفهان با به‌روزسانی اطلاعات سامانه رفع می‌شود که این مهم در حال پیگیری است.

به‌روزرسانی سامانه ۱۱۸ مخابرات اصفهان

به گزارش خریدشارژ به نقل از ایرنا، اسماعیل قربانی روز پنجشنبه در حاشیه نشست با فرماندار، نماینده مجلس و بخشداران اردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره گلایه‌مندی مردم از مشکل صحیح و دقیق نبودن شماره‌های ارائه‌شده از سوی سامانه ۱۱۸ مخابرات اصفهان اصفهان افزود: اطلاعات ثبت‌شده در این سامانه بر پایه اطلاعات اولیه‌ مشترکان در زمان نام‌نویسی تلفن به مخابرات است و اگر اشکالی وجود دارد به آن زمان بازمی‌گردد.

سامانه ۱۱۸ مخابرات اصفهان

وی در رابطه با سامانه ۱۱۸ مخابرات اصفهان اظهار داشت: ۸۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری طی یک سال در بخش تلفن ثابت، تلفن همراه، توسعه خدمات دیتا و انتقال تلفن در سطح استان اصفهان انجام‌شده است.

به گفته وی، شرکت مخابرات در راستای مأموریت خود که خدمات‌رسانی مخابراتی به مردم است و هرساله در این بخش سرمایه‌گذاری‌های زیادی را انجام می‌دهد که امسال نیز این کار در راستای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی ادامه دارد. مدیر منطقه مخابرات اصفهان‌ اضافه کرد: شرکت مخابرات متناسب با نیاز جامعه درزمینهٔ توسعه تلفن ثابت و همراه سرمایه‌گذاری و نیاز مشترکان را رفع می‌کند.

وی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا مصرف اینترنت در اصفهان پنج برابر شده که نشان از توسعه زیرساخت‌ها و رفع نیاز مردم این استان دارد. قربانی درباره بالا رفتن تعرفه جابه‌جایی تلفن ثابت که گلایه‌مندی مشترکان را به دنبال داشته است، افزود: این کار هزینه‌بر است و تعیین تعرفه بر پایه ابلاغ سازمان تنظیم مقررات از مشترکان صورت می‌گیرد.

در این نشست مصوبه ۱۱ بندی شامل رفع مشکل پوشش اینترنت تلفن همراه، تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در تعدادی از روستاهای سه بخش شهرستان، اجرای فیبر نوری، واگذاری ساختمان‌های مخابرات روستایی بدون استفاده به دهیاری‌ها، تقویت آنتن‌دهی جاده برزاوند علون‌آباد و رفع مشکل تلفن ثابت تعدادی از روستاها به امضای مسئولان مخابرات استان و شهرستان اردستان رسید. شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت با بیش از ۶۰ هزار مشترک تلفن همراه دائمی و اعتباری و ۳۰ هزار مشترک تلفن ثابت شهری و روستایی دارد و در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع‌شده است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *