سیم‌کارت کارکرده بخریم یا صفر؟

کافی است که قصد خرید یک سیم‌کارت کارکرده را داشته باشید که به‌محض شنیدن پیشنهاد فروشنده برای خرید سیم‌کارت کارکرده ۰۹۱۲ با توجه به تفاوت قیمت فاحشی که نسبت به یک سیم‌کارت نو دارد، شگفت‌زده شوید. بدون شک، دانستن اینکه میزان هزینه لازم برای خرید سیم‌کارت ۰۹۱۲ دست‌دوم، چیزی در حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد کمتر از هزینه لازم برای یک سیم‌کارت صفر برای شما تمام می‌شود، پای شک و تردیدها را به میان می‌کشد.

مقدمه

این روزها که تمامی افراد جامعه به‌طور تقریبی از مشترکین خطوط تلفن همراه هستند، این خط‌ها نقش مهمی را در کسب‌وکار و ارتباطات افراد بازی می‌کنند. پس با این حساب شماره تلفن همراه می‌تواند اهمیت فراوانی برای افراد داشته باشد. به‌خصوص برای کسانی که شغل آن‌ها در ارتباط مستقیم با تلفن همراهشان است، این اهمیت چند برابر می‌شود.

به همین دلیل است که در بین خطوط مختلف، سیم‌کارت همراه اول ۰۹۱۲ ، متقاضیان بیش‌تری داشته و از محبوبیت بالاتری برخوردار است. خب دلیل این محبوبیت هم روشن است. این سیم‌کارت قدمت طولانی داشته و در دسته‌ی اولین خطوطی که شرکت همراه اول به موبایل‌ها اختصاص ‌داده، قرار دارد.

این روزها که تمامی افراد جامعه به‌طور تقریبی از مشترکین خطوط تلفن همراه هستند، این خط‌ها نقش مهمی را در کسب‌وکار و ارتباطات افراد بازی می‌کنند. پس با این حساب شماره تلفن همراه می‌تواند اهمیت فراوانی برای افراد داشته باشد. به‌خصوص برای کسانی که شغل آن‌ها در ارتباط مستقیم با تلفن همراهشان است، این اهمیت چند برابر می‌شود.

به همین دلیل است که در بین خطوط مختلف، سیم‌کارت همراه اول ۰۹۱۲، متقاضیان بیش‌تری داشته و از محبوبیت بالاتری برخوردار است. خب دلیل این محبوبیت هم روشن است. این سیم‌کارت قدمت طولانی داشته و در دسته‌ی اولین خطوطی که شرکت همراه اول به موبایل‌ها اختصاص ‌داده، قرار دارد.

سیم‌کارت کارکرده

مزایای خرید سیم‌کارت کارکرده

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، خرید سیم‌کارت ارزان‌قیمت، با روی آوردن به انواع کارکرده، میسر خواهد بود. درواقع می‌توان گفت این خود بزرگ‌ترین مزیت برای خرید سیم‌کارت کارکرده است. این‌که قیمت آن‌ها از نمونه صفر و کارنکرده آن در حدود 20 تا 30 درصد کم‌تر خواهد بود.

خب همین درصد برای کسانی که محدودیت‌های اقتصادی داشته، اما متقاضیان پر و پا قرص سیم‌کارت همراه اول ۰۹۱۲ هستند، می‌تواند راضی‌کننده باشد تا به سمت خرید سیم‌کارت ۰۹۱۲ ارزان متمایل شوند. از طرفی بعضی از خطوط سیم‌کارت ۰۹۱۲، عملاً دیگر تولید نمی‌شوند و فقط انواع کارکرده آن‌ها در بازار موجود است.

برای مثال سیم‌کارت ۰۹۱۲ کد ۱، تقریباً از نوع کارکرده در بازار وجود دارد. پس یکی ‌دیگر از مزایای خرید سیم‌کارت ۰۹۱۲ ارزان کارکرده می‌تواند این باشد که شما صاحب خطوط محبوب و با قدمت ۰۹۱۲ خواهید شد. از دیگر مزایای خرید سیم‌کارت ۰۹۱۲ کارکرده، رند بودن شماره آن است. شما اگر بخواهید خطوط صفر را با شماره رند خریداری کنید، متحمل هزینه‌های زیادی خواهید شد.

اما خرید سیم‌کارت کارکرده می‌تواند با قیمتی کم‌تر شما را صاحب یک خط رند کند. به خاطر داشته باشید که خطوط رند می‌توانند در کسب‌وکار و اعتبار شما تأثیر فراوانی داشته باشند. در این زمینه شما می‌توانید.

معایب خرید سیم‌کارت کارکرده

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، خرید سیم‌کارت ارزان از نوع کارکرده یک راه حل برای خرید سیم‌کارت با کد خوب اما با قیمتی ارزان، است؛ اما قطعاً برای این نوع از سیم‌کارت‌ها معایبی نیز وجود خواهد داشت. اولین و بزرگ‌ترین ایراد سیم‌کارت‌های کارکرده این است که ممکن است مخاطبین صاحب قبلی با تماس‌های مکرر خود، مزاحمت‌هایی برای شما ایجاد کنند.

مورد دیگر این‌که در شبکه‌های اجتماعی که به سیم‌کارت مربوط است، مانند واتس‌اپ، نام کاربری صاحب قبلی هنوز فعال باشد و باز هم برای شما مزاحمت ایجاد شود. گاهی اوقات شخصیت صاحب قبلی خط نیز اهمیت پیدا می‌کند. برای مثال اگر او یک شخص کلاه‌بردار باشد، این موضوع می‌تواند برای شما مشکل‌زا بوده و درگیری‌هایی ایجاد کند.

این‌ها همه معایبی هستند که برای خرید سیم‌کارت کارکرده می‌توان برشمرد. البته ناگفته نماند که خیلی از آن‌ها را می‌توان قبل از خرید سیم‌کارت برطرف کرد که کمی جلوتر به آن‌ها اشاره‌ای خواهیم داشت. به این نکته هم توجه داشته باشید که با توجه به‌تمامی معایبی که برای خرید سیم‌کارت ۰۹۱۲ ارزان برشمردیم، تفاوت قیمت فاحشی که انواع کارکرده با خط صفر ۰۹۱۲ دارد، خیلی‌ها را برای خرید انواع کارکرده وسوسه می‌کند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *