معرفی سرویس امدادرسان ایرانسل

سرویس امدادرسان ایرانسل برای افرادی که از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل استفاده می‌کنند یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. این موقعیت ممکن است برای هرکسی پیش بیاید که در موقعیتی نیاز به برقراری تماس یا ارسال پیامک و یا استفاده از اینترنت داشته باشد و متوجه شود که اعتبار حساب او برای انجام این کار کافی نیست. معمولا چنین موقعیتی می‌تواند مشکلات و ناراحتی‌های زیادی ایجاد کند. اما سرویس امدادرسان ایرانسل در این مواقع می‌تواند به کمک شما بیاید و شما را از موقعیت ناخوش‌آیندی که در آن قرار گرفته‌اید نجات دهد.

معرفی سرویس امدادرسان ایرانسل

اما سرویس امدادرسان ایرانسل چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. برای پاسخ به این سوال‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

سرویس امدادرسان ایرانسل چیست؟

گاهی موقعیتی پیش می‌آید که به استفاده از خدمات مکالمه، اینترنت یا پیامک ایرانسل نیاز دارید و در آن لحظه‌ی به خصوص میزان اعتبار حسابتان کافی نیست یا بسته‌ای روی خط خود فعال ندارید و در آن موقعیت، شارژ کردن حساب یا خرید بسته نیز برایتان مقدور نیست. همچنین ممکن است گاهی برای ارتباط با دوستان و مخاطبان خود به هر دلیلی نیاز داشته باشید به آنها اعلام کنید تا با شما تماس بگیرند. سرویس امدادرسان ایرانسل برای همین مواقع ساخته شده است و به شما کمک می‌کند تا با شماره‌گیری تنها یک کد بتوانید از سرویس‌های مورد نظرتان استفاده کنید.

در ادامه به معرفی و توضیح مختصر هریک از این سرویس‌ها و نحوه‌ی فعالسازی آنها می‌پردازیم.

معرفی و نحوه‌ی فعالسازی سرویس‌ها

سرویس شارژ اضطرای

اگر در موقعیتی ضروری نیاز به شارژ دارید اما امکان خرید شارژ برای شما مهیا نیست می‌توانید از سرویس شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید. با استفاده از این سرویس اعتبار حساب شما به مبلغ ۵۰۰ تومان شارژ شده و در اولین باری که حسابتان را شارژ کنید، این مبلغ به همراه ۵۰ تومن هزینه‌ی تراکنش از حساب شما کسر خواهد شد.

برای استفاده از این سرویس می‌توانید کد #۸۱۵* را از سیم‌کارت خود شماره‌گیری کنید و یا وارد اپلیکیشن ایرانسل‌من شوید و گزینه «شارژ اضطراری» را انتخاب کنید.

سرویس شارژ اضطرای

سرویس اینترنت اضطراری

با استفاده از سرویس اینترنت اضطراری می‌توانید در مواقعی که حجم اینترنت شما به اتمام رسیده و نیاز فوری به اینترنت دارید، بدون نیاز به پرداخت هزینه، یک بسته اینترنت اضطراری با اعتبار یک‌روزه دریافت کنید. برای دریافت بسته اینترنت اضطراری، می‌توانید کد #۸۱۵* را شماره‌گیری کنید. هزینه‌ی این بسته به صورت خودکار در شارژ بعدی از حساب شما کم می‌شود.

  • برای استفاده از سرویس اضطراری ایرانسل لازم است که از عضویت شما در شبکه ایرانسل حداقل سه ماه گذشته باشد و ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشید.

لطفا با من تماس بگیرید

اگر اعتبار حسابتان به پایان رسیده باشد و یا به هر دلیلی بخواهید از دوستان خود تقاضا کنید تا با شما تماس بگیرند می‌توانید از این سرویس ایرانسل استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس کافیست کد زیر را در شماره‌گیر تلفن همراه خود وارد کنید.

#شماره مخاطب تماس*۱٥۰*

معرفی سرویس امدادرسان ایرانسل 1

سرویس میزبان تماس و پیامک

ممکن است بخواهید با کسی تماس بگیرید و یا برای کسی پیامک ارسال کنید، اما به دلیل نداشتن شارژ و یا دلایل دیگر بخواهید از مخاطبتان درخواست کنید هزینه‌ی تماس یا پیامک را بر عهده بگیرد. برای انجام این کار می‌توانید از کد زیر استفاده کنید.

#شماره مخاطب تماس یا پیامک*۷۰۴*

سرویس آوای ناشنوا

مشترکان دارای اختلال‌های کلامی یا شنوایی می‌توانند با ارسال پیام از مخاطب خود بخواهند با آنها تماس بگیرد.

برای استفاده از این سرویس کد ۱۵ را به شماره‌ی ۷۵۷۵ ارسال کنید.

همچنین در این مطلب از خرید شارژ می‌توانید روش‌های‌ انتقال شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل را نیز مشاهده کنید. البته باید توجه داشته باشید که از این سرویس بین اپراتورهای مختلف نمی‌توان استفاده کرد. به طور مثال نمی‌توان از یک خط ایرانسل به یک خط همراه اول شارژ ارسال کرد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *