یلوادوایز یا Y’elloAdwise چیست و برای چه کسانی کاربرد دارد؟

یلوادوایز یا Y’elloAdwise راهکار دیجیتالی نوین ایرانسل برای ارائه و اجرای هوشمندانه خدمات مختلف تبلیغاتی است. این پلتفرم با بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته دیجیتالی، به شرکت و کسب و کار شما کمک می‌کند تا کمپین‌های مختلف تبلیغاتی خود را مدیریت کنید و علاوه بر انتخاب موثرترین شیوه تبلیغاتی جهت رساندن پیام خود به مخاطبان و جامعه هدف، عنوان تجاری و جایگاه شرکت یا کسب‌و‌کار خود را در بازار ارتقاء دهید. Y’elloAdwise  در سه حوزه‌ی استارتاپ، کسب و کارهای دیجیتال و غیردیجیتال به شما راهکارهای تبلیغاتی اختصاصی ارائه می‌دهد.

«یلوادوایز» علاوه بر یاری رسانی به استارتاپ‌ها جهت پیاده‌سازی تبلیغات در بسترهای متنوع، در خصوص جامعه هدف خاص، مشاوره تبلیغاتی، نوع اثر‌بخشی تبلیغات، هماهنگ‌سازی هدف تبلیغ با نوع تبلیغات و … از استارتاپ‌ها پشتیبانی کرده و در انتخاب تصمیم، راهبرد و راهکار در کنار شما می‌ایستد.

یلوادوایز چه کارهایی می‌کند؟

در کسب و کارهای دیجیتال، ادوایز می‌تواند برند بسازد، می‌تواند تبلیغات شما را در سطح ملی به مخاطبانی که دوست دارید برساند. می‌تواند مشاوره بدهد و در زمان کوتاه بیشترین ظرفیت تبلیغ را به شما تخصیص دهد. برای سامانه Adwise اینکه کسب و کار شما مبتنی بر فضای مجازی باشد یا خیر تفاوتی ندارد، این سامانه می تواند نحوه تعامل خود را با مخاطبانی که به اینترنت دسترسی ندارند متناسب سازد و پیام شما را به آن‌ها نیز ارسال نماید.

مزایای منحصر به فرد سامانه یلوادوایز

شما می‌توانید با استفاده از این سامانه با روش های متنوع  با حجم نامحدود در سراسر کشور تبلیغ کنید. امکان بخش‌بندی بازار هدف، نیازسنجی و تحلیل رفتار مخاطب در این سامانه به تبلیغات موثر کسب و کار شما شتاب بیشتری می‌دهد.

یلوادوایز

قابلیت افزودن جوایز، بهینه‌سازی زمان و مسیر تبدیل مخاطب به مشتری، تامین متریال‌های تبلیغاتی برای سفارش‌دهندگان از دیگر ویژگی های سامانه یلوادوایز می‌باشد که برای شما درنظر گرفته شده است. علاوه بر آن شما کاربر گرامی می‌توانید پاسخ سوالات خود را از طریق سیستم تیکتینگ در اسرع وقت دریافت نموده و هر زمان که بخواهید کمپین تبلیغاتی خود را متوقف و باقیمانده شارژ را در کیف پول خود ذخیره نمایید.

 روش‌های ارائه خدمات یلوادوایز به مشتریان

شما می‌توانید از طریق شیوه های زیر خدمات این سامانه را دریافت نمایید:

  • به ازای کلیک- CPC
  • به ازای دانلود- CPD
  • به ازای نصب- CPI
  • به ازای ثبت نام- CPA
  • به ازای عضویت- CPS
  • به ازای سفارش- CPO

برای این منظور لازم است فرآیند خرید را تکمیل نمایید و همچنین نوع کالا توسط تیم یلوادوایز بررسی گردد. فراموش نکنید ما یک پلتفرم نتیجه‌گرا هستیم و شما تنها در ازای فعالیت انجام‌پذیرفته، هزینه پرداخت خواهید کرد. یلوادوایز به عنوان پلتفرم تبلیغات دیجیتال ایرانسل، در اپلیکیشن «ایرانسل من»، اپ استور «چارخونه» و تلویزیون اینترنتی «لنز» تبلیغات ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر از خدمات این پلتفرم به صفحه یلوادوایز مراجعه نمایید.

یلوادوایز صرفا یک پلتفرم تبلیغاتی نیست! بلکه کنار شماست تا مطمئن باشید به ازای زمان، هزینه و برنامه زیری خود از اثر بخشی آن مطمتن شده و بازدهی فعالیت بازاریابی خود را مطابق انتظارتان همگام نمایید.

با تلفیق کانال های تبلیغی دیجیتال و غیر دیجیتال به سامانه ای دسترسی خواهید داشت که تمامی کاربران آنلاین و غیر آنلاین را تحت پوشش پیام خود قرار دهید. می توانید جامعه هدف خود را بخش بندی نموده و علاوه بر تبلیغ به آنها هدیه های گوناگون و متنوعی نظیر بسته های آینترنت، کد های تخفیف و غیره ارائه دهید.

ادوایز قبل از اجرای تبلیغ شما مطمئن میشود که می تواند ارزش های شما را به مخاطبان عرضه کند، تکنیک های نوین حتما درتبلیغات پیاده سازی شده باشند. ادوایز مشاور شماست و شما می توانید درهر لحظه ضمن تعامل با کارشناسان ما نسبت به برگزاری جلسه و تنظیم برنامه های تبلیغی، تعریف کمپین های مناسب با هدف شما، انتخاب کانالهای تبلیغی مناسب جهت تامین نیاز شما اطمینان حاصل نمایید.

کاربران یلوادوایز چه کسانی هستند؟

استارتاپ‌ها

پس از آماده شدن محصول اولیه و امکان عرضه آن در بازار، مقوله تبلیغات و هزینه های مربوط به آن همواره چالش بزرگی برای استارت‌آپها بوده است. در این مرحله، ضمن داشتن هدف کلی، جامع و دقیق، نیاز است بدانیم چه نوع تبلیغاتی در افزایش آگاهی و جذب مشتریان جدید موثرتر است. قطعا نوع تبلیغ نه تنها به محصول و خدمت بلکه به بازار، زمان تبلیغ و نوع مخاطب و عوامل دیگر وابسته است؛ بنابراین نیاز است که ابتدا هدف‌گذاری در لایه‌های کلی و تعیین دامنه رشد محصول انجام شود.

یلوادوایز

ادوایز علاوه بر پیاده‌سازی تبلیغات شما در بسترهای متنوع خود می‌تواند در خصوص جامعه هدف، مشاوره تبلیغاتی، نوع اثر بخشی تبلیغات، هماهنگ‌سازی هدف تبلیغ با نوع تبلیغ و سایر موارد نیز خدمات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

کسب و کارهای دیجیتال

کسب‌وکار دیجیتالی راه‌اندازی کرده اید و نیاز دارید که مخاطبین خود را گسترش دهید؟

نیاز دارید اخبار و رویدادهای خود را به کاربران فعلی و یا جدید اطلاع‌رسانی کنید؟

نیاز دارید در بازه زمانی محدود، سهم بازار قابل توجهی بدست آورید؟

نیاز دارید تبلیغات خود را به مخاطبین خاص ارسال کنید؟

ادوایز می‌تواند از شما برند بسازد، تبلیغات شما را در سطح ملی به مخاطبین هدف برساند و در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین ظرفیت تبلیغ را به شما تخصیص دهد.

کسب و کارهای غیر دیجیتال

همواره کاربران زیادی به فضاهای آنلاین جهت بررسی خدمات و سرویس‌ها مراجعه می‌کنند ولی همیشه نمی‌توانند به تمامی اطلاعات کسب‌وکارها دسترسی داشته باشند.

برای سامانه ادوایز، اینکه کسب‌وکار شما مبتنی بر فضای مجازی باشد یا خیر تفاوتی ندارد، این سامانه می‌تواند پیام شما را به مخاطبین مختلف و متنوع حتی در صورتی که به اینترنت دسترسی نداشته باشند نیز ارسال کند. به کمک هوشمندی این سامانه می‌توانید رفتار مخاطبین در مواجه با تبلیغات را بررسی کنید و نسبت به آن، تعامل با مخاطبین خود را بهینه نمایید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *