معرفی بسته خانواده شاتل

در این مطلب به معرفی بسته خانواده شاتل خواهیم پرداخت

معرفی بسته خانواده شاتل 1

شاتل عنوان یکی از اپراتورهای فعال در حوزه ارایه خدمات اینترنت، به دنبال ارایه شیوه‌های جدید برای دسترسی کاربران به سرویس اینترنت پرسرعت، شروع به ارائه بسته‌های سرویس اینترنت ویژه خود در وبسایت دیجی‌کالا نموده و سهولت بیشتر در خرید را برای مخاطبان خود به ارمغان آورده. بسته خانواده شاتل، اولین بسته ارائه شده اینترنت شاتل در وبسایت دیجی‌کالا است.

بسته خانواده شاتل

بسته خانواده شاتل، شامل یک کارت برای خرید اشتراک یک‌ساله سرویس اینترنت پرسرعت شاتل و یک کارت برای دریافت هدیه ۱ ماه اشتراک رایگان نماوا و یک دفترچه راهنما است. اشتراک یک‌ساله این بسته شامل یک سرویس اینترنت پرسرعت ثابت است که بسته به کشش خط تلفن شما می‌تواند تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه سرعت داشته باشد. این سرویس، ۱۲۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل دارد.

با توجه به افزایش نیاز اعضای خانواده به اینترنت پرسرعت این بسته می‌تواند مورد استقبال همه‌ خانواده‌ها قرار بگیرد و اعضای خانواده در موارد گوناگون، به سادگی از آن استفاده کنند. نصب و راه‌اندازی این سرویس کاملا رایگان است و شما برای فعال‌سازی آن نیازی به پرداخت هزینه‌ مازاد نخواهید داشت. توجه داشته باشید که این بسته تنها ویژه کاربران جدیدی است که برای نخستین بار مشترک خدمات اینترنت ثابت شاتل می‌شوند. سرعت این سرویس تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه باز است یعنی اگر کشش خط شما مناسب باشد، می‌توانید سرعت‌های بسیار بالاتری از اینترنت ثابت را تجربه کنید و از اینترنت پرسرعت‌ خود بیشتر از همیشه لذت ببرید.

این سرویس ۱۲۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، معادل ۲۴۰ گیگابایت ترافیک داخلی دارد بنابراین می‌توانید با یک برنامه‌ریزی مناسب در تمام مدت اشتراک حجم کافی برای مصارف روزمره‌تان در نظر بگیرید.

با خرید بسته خانواده شاتل یک هدیه جذاب هم به دست خواهید آورد. اشتراک یک‌ماهه نماوا، که کاملا رایگان به شما تعلق می‌گیرد، دسترسی و تماشای آنلاین هزاران فیلم، سریال و انیمیشن در وب‌سایت یا اپلیکیشن نماوا را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. اگر مشترک اینترنت شاتل باشید، اینترنت شما هنگام تماشای فیلم‌ها و سریال‌های نماوا مصرف نمی‌شود و حجم شما رایگان است.

معرفی بسته خانواده شاتل

کارت خرید اشتراک یک‌ساله اینترنت پرسرعت شاتل شامل یک کد تخفیف برای خرید اشتراک ۱۲ ماهه اینترنت ثابت شاتل است که با خراشیدن محل مشخص شده می‌توانید آن را مشاهده کنید. نحوه استفاده از کد و دریافت تخفیف در راهنمای موجود در جعبه درج شده است. کارت هدیه نماوا شامل یک کد هدیه برای دریافت رایگان ۱ ماه اشتراک نماوا است که با خراشیدن محل مشخص شده می‌توانید آن را مشاهده کنید. نحوه استفاده از کد و دریافت هدیه در راهنمای موجود در جعبه درج شده است.

نکته: شما می‌توانید به منظور بررسی امکان دسترسی به سرویس اینترنت ثابت شاتل، به این لینک مراجعه و با درج شماره تلفن ثابت خود، امکان ارایه خدمات روی این خط تلفن را بررسی کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *